تعليقاتى

shmaul
<p>ه\ا أمر ضروري و يجب نتكلم عنة</p>
shmaul
<p>شكرا للموضوع لأن وايد حلو انا أستفدت منا وايد وايد</p>
cofeelove
<p><strong>بسم الله الرحمن الرحيم </strong></p> <p><strong>(هل جزاء الاحسان الا الاحسان فباى الاء ربكما تكذبان )&nbsp; صدق الله العظيم </strong></p> <p><strong>انا هكتبلكوا قصه انا عن نفسى مثاثر بيها جداا لانها وفاء من انسانه لانسان حقير جدا جدا ؛ انا سمعتها فى برنامج انا والنجوم وهواك &nbsp;: </strong></p> <p><strong>فى الاول ايجه مكالمه تليفونيه من بنت اسمها حنين وبجد هى اسم عل مسمى فهى الوفاء والاخلاص والحب كله بتحكى فيها قصتها مع شاب اسمه عمرو </strong></p> <p><strong>فبتقول فى البدايه : اتعرفت على عمرو واحبته واحبها حبا كثيرا ومع مرور الزمن&nbsp; مرض بمرض فى الكلى&nbsp; فالمهم اتبرعتله بكليه وعندما تتم نزع كليتها والتبرع بيها له اصيبت بالسرطان فى الحال&nbsp; وعندما علم انها اصيبت بالسرطان قام بفسخ الخطوبه ؛ وقام بخطوبه فتاه اخرى </strong></p> <p><strong>فالبنت اتصلت باسامه منير ( بتقوله يترجى عمــرو ع الهواء عشان يرجعلها ولو لفترة صغيرة لانها نفيها تشوفه وفى يوم خطوبه عمرو صحابها اتلوا بيها وقالولها ان خطوبه عمرو النهاردة&nbsp; ، طبعا كانت فى ايامها الاخيرة فماتت فى ليله اذاعه برنامج اسامه منير وقامت بتوصيه اختها على رساله تقولها لاسامه يقول لعمرو ع الهواء ( انا مش مسمحاك وربنا ينتقم منك ياعمرو ) وطبعا اعلنها اسامه ع الملاء وقام بقراة الفاتحه ليها مع العلم اللى اسامه مسيحــــى </strong></p> <p><strong>ياجماعه دة مش فلم عربى ولا فلم هندى البطل ساب البطله ؟؟؟</strong></p> <p><strong>دى قصه حقيقيه 100% </strong></p> <p><strong>انا عاوزكوا تكتبوا رايكوا فى "فى القصه&nbsp; ، وفى حنيــن ، وفى عمرو ، وفى انا) </strong></p> <p>&nbsp;الانسان ده لسع عايش اذااي ويا تري ايه وضعه <br /><br />ووضع اللي مرتبط بيها حاليا بعد ما عرفت <br /><br />ان في واحده ضحت بحياتها من اجله وهو مقدرش ده<br /><br />فيبقي ده يستاهل الحب <br /><br />القصه دي حدثت وستحدث<br /><br />ما دامت هناك قلوب تعرف معني الحب والتضحيه<br /><br />وقلوب اخري لا تقدر ذلك وابسط شئ عتدها الغدر والخيانه<br /><br />ادخلوا وقولولي رايكوا</p> <p>soma (&macr;`&middot;&cedil;&bull;&acute;&macr;)</p> <p>&nbsp;</p>
nader nazek
<ol> <li>لالالالا العين تعشق قبل القلب طبعا</li> <li>لالالالالاالقلب يعشق قبل العين</li> <li>لالالالالاالله اعلم</li> </ol>
nader nazek
<ul> <li><strong>لا بجد الموضوع شيق وجميل</strong></li> <li><strong>ووعد منى اكون كاتبلكو قصهحتعجبكو جدا جدا جدا جدا جدا جدا</strong></li> </ul>
noha omer
<p>وبارك الله فيك</p>
noha omer
<p>الله ينور عليك</p>
noha omer
<p>ههههههههههههه فعلا</p>
noha omer
<p>مش لاقية كلام اقولة بس بجد التوبك داة توحفة</p>
cofeelove
<p>بجد فكرة حلوة بس</p> <p>الباقى عليكوااا انا عاوز الموضوع دة يكسر الدنيا</p> <p>اصلى بحب اسامه منير</p>