تعليقاتى
<p>ه\ا أمر ضروري و يجب نتكلم عنة</p>
شمايل محمد الخيا فى
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>شكرا للموضوع لأن وايد حلو انا أستفدت منا وايد وايد</p>
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>بسم الله الرحمن الرحيم </strong></p>
<p><strong>(هل جزاء الاحسان الا الاحسان فباى الاء ربكما تكذبان ) صدق الله العظيم </strong></p>
<p><strong>انا هكتبلكوا قصه انا عن نفسى مثاثر بيها جداا لانها وفاء من انسانه لانسان حقير جدا جدا ؛ انا سمعتها فى برنامج انا والنجوم وهواك : </strong></p>
<p><strong>فى الاول ايجه مكالمه تليفونيه من بنت اسمها حنين وبجد هى اسم عل مسمى فهى الوفاء والاخلاص والحب كله بتحكى فيها قصتها مع شاب اسمه عمرو </strong></p>
<p><strong>فبتقول فى البدايه : اتعرفت على عمرو واحبته واحبها حبا كثيرا ومع مرور الزمن مرض بمرض فى الكلى فالمهم اتبرعتله بكليه وعندما تتم نزع كليتها والتبرع بيها له اصيبت بالسرطان فى الحال وعندما علم انها اصيبت بالسرطان قام بفسخ الخطوبه ؛ وقام بخطوبه فتاه اخرى </strong></p>
<p><strong>فالبنت اتصلت باسامه منير ( بتقوله يترجى عمــرو ع الهواء عشان يرجعلها ولو لفترة صغيرة لانها نفيها تشوفه وفى يوم خطوبه عمرو صحابها اتلوا بيها وقالولها ان خطوبه عمرو النهاردة ، طبعا كانت فى ايامها الاخيرة فماتت فى ليله اذاعه برنامج اسامه منير وقامت بتوصيه اختها على رساله تقولها لاسامه يقول لعمرو ع الهواء ( انا مش مسمحاك وربنا ينتقم منك ياعمرو ) وطبعا اعلنها اسامه ع الملاء وقام بقراة الفاتحه ليها مع العلم اللى اسامه مسيحــــى </strong></p>
<p><strong>ياجماعه دة مش فلم عربى ولا فلم هندى البطل ساب البطله ؟؟؟</strong></p>
<p><strong>دى قصه حقيقيه 100% </strong></p>
<p><strong>انا عاوزكوا تكتبوا رايكوا فى "فى القصه ، وفى حنيــن ، وفى عمرو ، وفى انا) </strong></p>
<p> الانسان ده لسع عايش اذااي ويا تري ايه وضعه <br /><br />ووضع اللي مرتبط بيها حاليا بعد ما عرفت <br /><br />ان في واحده ضحت بحياتها من اجله وهو مقدرش ده<br /><br />فيبقي ده يستاهل الحب <br /><br />القصه دي حدثت وستحدث<br /><br />ما دامت هناك قلوب تعرف معني الحب والتضحيه<br /><br />وقلوب اخري لا تقدر ذلك وابسط شئ عتدها الغدر والخيانه<br /><br />ادخلوا وقولولي رايكوا</p>
<p>soma (¯`·¸•´¯)</p>
<p> </p>
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<ol>
<li>لالالالا العين تعشق قبل القلب طبعا</li>
<li>لالالالالاالقلب يعشق قبل العين</li>
<li>لالالالالاالله اعلم</li>
</ol>
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<ul>
<li><strong>لا بجد الموضوع شيق وجميل</strong></li>
<li><strong>ووعد منى اكون كاتبلكو قصهحتعجبكو جدا جدا جدا جدا جدا جدا</strong></li>
</ul>
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>وبارك الله فيك</p>
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الله ينور عليك</p>
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ههههههههههههه فعلا</p>
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مش لاقية كلام اقولة بس بجد التوبك داة توحفة</p>
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بجد فكرة حلوة بس</p>
<p>الباقى عليكوااا انا عاوز الموضوع دة يكسر الدنيا</p>
<p>اصلى بحب اسامه منير</p>
5 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
