تعليقاتى
<h2>كلام جميل وكلام معقول مقدرش اقول حاجه عنه</h2>
<p>شكرا ع ها الموضوع الرقيق يارب الشباب والبنات تتعلم بس(المتزوجين والمخطوبين اقصد) ازاي يحبوا وازاي يحسسوا الى بيحبوهم بحبهم بدون خجل او اضطراب لان احساسك بحب حبيبك ملكك لوحدك لا يشعر به حبيبك اما ما تفعله من مواقف وما تقوله من كلام هو الذي يعبر ولو بالعيون</p>
broken heart فى
9 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>والله العظيم الموضوع ده قال كل الى انا حاسه بيه بجد تسلم الايد الى كتبته ..مش فى كلام قادره اوصف بيه احساسي وانا بقرأ الكلمات الراقيه دي الى تمس القلوب ولكن شكرا لك لانك اعدت ثقتى فى حبي </strong></p>
<p><strong>ربنا يجمع كل الاحبه فى الحلال عن قريب العاجل ولا يحرم قلبين بيحبوا بعض ابدا... آمــــــــــــــــــــــين</strong></p>
9 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>لا اله الا الله محمد رسول الله ...بارك الله فيك يا اخى موضوع رائع وده دليل على الاعجاز العلمى للقرآن فالحمد لله اننا مسلمين ومره اخرى لا تحرمنا من موضوعاتك الشيقه الجميله</strong></p>
<p><strong>بارك الله فيك وفى والديك وكتب لك الجنه انت وكل المسلمين آمين</strong></p>
<p> </p>
9 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>يا خراشي على خفه الدم اووووووووووووووووف </strong></p>
8 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>عندك حق يا سكر بس ياريت تفضل كل البنات بالرقه دي بعد الزواج حتى تظل فى عين زوجها ارق واجمل انسانه فى الكون ولا تظهر له الى ما يحب فانه اجدر انسان ان تتجملى له وشكرا</strong></p>
8 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه</p>
<p>ده اكيد طالب متفوق</p>
8 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>اذا كانت الاخلاق معناها ضعف فى الشخصيه فانا ارضى ان اوصف بضعيفه الشخصيه عن قويه الشخصيه بلا اخلاق ... وتمسك اخى باخلاقك وسترى ان الاحترام سياتى لك رغم انف الحمقى الذين يظنون انهم اقوياء ......فاقربك منى مجلسا يوم القيامه احسنكم اخلاقا والدين المعامله كما قال النبي صلى الله عليه وسلم</strong></p>
<p> </p>
8 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>موضوعك فى منتهى الروعه وبجد انا كمان شايفه ان الحب والصداقه من الامور الصعبه ان الواحد يتخلى عنها بسهوله حتى لو الانسان الى بنحبه بيسبب لنا الحزن والصديق نادر يتعوض فى الزمن ده ..... وغير كده كرامتى من كرامه الى بحبه فاكيد لو بيحبك عمره ما هيهين كرامتك وهيحافظ عليك وصدقنى الجرح مختلف عن الكرامه لانى ممكن اجرح بس بدون اهانه .. انا مش عارفه اقول ايه سامحنى بس الحب اغلى وانقى انه يضيع بسبب مشاكل هايفه </strong></p>
8 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>دكتور فاضى صحيح ساب قضيه فلسطين والاطفال الى ماتت بالفسفور والعراق وقضايا مصر والبطاله والبلاوى المتلتله فى الكون وجاي على البوس ههههههههههههههههههههه ده حتى ست هايفه هتزعل منه</strong></p>
8 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p> </p>
<p><strong>ايه الخفه دي يا خفيف هو اصلا فى راجل معاه فلوس يعجها قدام زوجته علشان يعذبها ده كتر خبير البنات والستات انهم بيستحملوكم والله خيرا تعمل شرا تلقى قال وايه طرق تعذيب النساء طب من مميزات الرجل انه يكون سخى اهل بيته وخيركم خيركم لاهله زى ما النبي قال دور على طرق اسعاد النساء طرق لجعل الرجل سعيد وبعدين بنات فاقوس اجدع بنات فى جمهوريه مصر العالميه ههههههه حد يقدر ينكر</strong></p>
8 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود