تعليقاتى
<p>ارجو الاجابة على الاستفسار الاتى ؟؟ بالنسبة للخطوة رقم 4 فى تخليل البصل ما مقدار الشبة التى ستوضع فى الماء . و بعد كم يوم من وضعه في محلول ملحي 6% يحتوي على 3% حامض خليك يكون جاهز للاستخدام كطعام وشكرا </p>
<p> </p>
zaky samy ragy فى
16 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ارجو الاجابة على الاستفسار الاتى ؟؟ بالنسبة للخطوة رقم 4 فى تخليل البصل ما مقدار الشبة التى ستوضع فى الماء . و بعد كم يوم من وضعه في محلول ملحي 6% يحتوي على 3% حامض خليك يكون جاهز للاستخدام كطعام وشكرا </p>
<p> </p>
16 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ياجماعه دى اشبه بـــــــــgame</p>
<p>يعنى مش تدققوا فيها اوى </p>
<p>soma</p>
16 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>أنا عندي أرض زراعية في منطقة البستان البحيرة وأجد بعض الصعوبات في تمويل الأرض هل من الممكن مساعدتكم أرجوا الرد منكم على هذا الإيميل </p>
<p> <strong>alghzoly_250@yahoo </strong> مساحة الأرض 20 فدان موالح</p>
<h2 style="text-align: justify;"> <strong> وشكرا</strong><br /></h2>
15 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>الاخ الكريم نهنأك على الموقع الجيد وان تبدا بداية دينيه كويس بس المطلوب ان تشيف مواضيع عن الزراعة فى اقرب وقت وتمنياتنا لك بالتوفيق</strong></p>
<p><strong>اخوك كوكو</strong></p>
15 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
15 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اسف من 8:10 لتر للفدان</p>
15 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ماهى المواصفات التى يجب اتباعها عند شراء وزراعه النخيل لتجنب زراعه نخيل مصاب</p>
<p>اولا فى شهور يناير فبراير مارس ابريل يونيو يوليو اغسطسينصح بشراء النخيل الكبير فوق اربعه متر وذلك لانة ييكون جاف الساق مما يؤدى الى مقاومتةللاصابة بالسوسة</p>
<p>عكس النخيل الصغير فانة سهل الاصابةحيث ان الحشرة تهاجم الاطراف الغضة</p>
15 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ايه الخرف ده والنبي فى جهاز يحسب مدى حبى ده مش خرف ده جنون</p>
14 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله كل كلمه قلتها صح ميه الميه دمك خفيف كمان</p>
<p>لا تحرمنا من مواضيعك الحلوه</p>
14 يوليو 2009
شارك بالرد
0 ردود
