تعليقاتى

ragyakl
<p>ارجو الاجابة على الاستفسار الاتى ؟؟ بالنسبة للخطوة رقم 4 فى تخليل البصل ما مقدار الشبة التى ستوضع فى الماء&nbsp;.&nbsp;و بعد كم يوم من وضعه في محلول ملحي 6% يحتوي على 3% حامض خليك يكون جاهز للاستخدام كطعام&nbsp;&nbsp;&nbsp; وشكرا&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>
ragyakl
<p>ارجو الاجابة على الاستفسار الاتى ؟؟ بالنسبة للخطوة رقم 4 فى تخليل البصل ما مقدار الشبة التى ستوضع فى الماء&nbsp;.&nbsp;و بعد كم يوم من وضعه في محلول ملحي 6% يحتوي على 3% حامض خليك يكون جاهز للاستخدام كطعام&nbsp;&nbsp;&nbsp; وشكرا&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>
cofeelove
<p>ياجماعه دى اشبه بـــــــــgame</p> <p>يعنى مش تدققوا فيها اوى&nbsp;</p> <p>soma</p>
mahmmad  shabeb
<p>أنا عندي أرض زراعية في منطقة البستان البحيرة وأجد بعض الصعوبات في تمويل الأرض هل من الممكن مساعدتكم أرجوا الرد منكم على هذا الإيميل&nbsp;</p> <p>&nbsp;&nbsp; <strong>alghzoly_250@yahoo&nbsp;</strong>&nbsp; مساحة الأرض 20 فدان موالح</p> <h2 style="text-align: justify;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<strong> وشكرا</strong><br /></h2>
kamal shoukry
<p><strong>الاخ الكريم نهنأك على الموقع الجيد وان تبدا بداية دينيه كويس بس المطلوب ان تشيف مواضيع عن الزراعة&nbsp; فى اقرب وقت&nbsp; وتمنياتنا لك بالتوفيق</strong></p> <p><strong>اخوك كوكو</strong></p>
abo momen
<p>اسف من 8:10 لتر للفدان</p>
abo momen
<p>ماهى المواصفات التى يجب اتباعها عند شراء وزراعه النخيل لتجنب زراعه نخيل مصاب</p> <p>اولا فى شهور يناير فبراير مارس ابريل يونيو يوليو اغسطسينصح بشراء النخيل الكبير فوق اربعه متر وذلك لانة ييكون جاف الساق مما يؤدى الى مقاومتةللاصابة بالسوسة</p> <p>عكس النخيل الصغير فانة سهل الاصابةحيث ان الحشرة تهاجم الاطراف الغضة</p>
broken heart
<p>ايه الخرف ده&nbsp; والنبي فى جهاز يحسب مدى حبى ده مش خرف ده جنون</p>
broken heart
<p>ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله كل كلمه قلتها صح ميه الميه&nbsp; دمك خفيف كمان</p> <p>لا تحرمنا من مواضيعك الحلوه</p>