تعليقاتى

moustafa11
<p>ما هو برنامج تسميد البندورة ولكم جزيل الشكر</p>
nooran
<h1><strong><em>اود التواصل معكم وامدادى بالارشادات الفنيه حتى يتثنى لى انتاج مثل هذا المحصول شكرا على هذا المجهود </em></strong></h1>
nooran فى 8 أغسطس 2009 شارك بالرد 0 ردود
nooran
<h1><em><strong>ممتاز جدا هذا الصنف </strong></em></h1>
nooran فى 8 أغسطس 2009 شارك بالرد 0 ردود
khadija63
<p>السلام عليكم الله&nbsp; وبركاته&nbsp; جميل موضوع الشموع ولكن اين تفاصيله؟</p> <p>وجزاكم الله خيرا</p> <p>&nbsp;</p>
reeem1000
<p>حسبي الله ونعم الوكيل في عمتك والي معها..</p> <p>تخلف شديد..</p> <p>لو منك تشتكي عليها عند اقرب مركز لحقوق الانسان</p> <p>وتدخليها السجن..</p> <p>والله تستاهل الذبح</p> <p>ماتسكتين عن حقك ابدن..</p>
ريم فى 6 أغسطس 2009 شارك بالرد 0 ردود
reeem1000
<p>اي التخلف ده؟؟</p> <p>محارم ايه الي يرميها فوء السطوح؟؟</p> <p>يعني ده دم البكاره والطهاره يعني؟؟</p> <p>انتو عايشين في اي داهيه واي عصر؟؟؟</p> <p>فيه ناس بترمي محارم للناس؟؟؟</p> <p>صحيح الي اختشو ماتو..</p> <p>وان لم تستحي اصنع ماشئت</p>
ريم فى 6 أغسطس 2009 شارك بالرد 0 ردود
reeem1000
<p>مراحب..برافو عليكي</p> <p>الختان مكرمه بس مش واجب</p> <p>وصدقيني تركه افضل..</p> <p>بس فيه سؤال:ليه البنت كانت مكسوفه من ابوها..؟</p> <p>هوا ابوها كان معاها وقت الختان؟؟</p> <p>انصحك انك تجلسي مع بنتك وتحاولي تعتذري منها</p> <p>على الي حصل..ولو ترووح لدكتور نفسي افضل</p> <p>اكيد سبب لها عقده..</p>
ريم فى 6 أغسطس 2009 شارك بالرد 0 ردود
reeem1000
<p>الله يصبرك يارب..</p> <p>معليش انتي دلوقتي عرفتي خطر الختان</p> <p>اوعي تعملي كده مع بناتك</p> <p>وربنا يصبرك..</p> <p>الحمدلله ماعدناش ختان ببلدي..</p> <p>لكن خايفه كتير انو ينتشر</p>
ريم فى 6 أغسطس 2009 شارك بالرد 0 ردود
blindplus
<p>معذرة! لا يتناسب العنوان الخاص بهذا المقال مع محتواه، فهذا حديث عن أول كتاب تتولى طباعته الهيئة العامة للاستعلامات، ولكنه قد يكون الكتاب المليون المطبوع بطريقة برايل في مصر.</p>
OLA
<p>أعاني من حموضة في المعدة ووجع في الرحم</p>