تعليقاتى
<p>ما هو برنامج تسميد البندورة ولكم جزيل الشكر</p>
مصطفى فى
8 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1><strong><em>اود التواصل معكم وامدادى بالارشادات الفنيه حتى يتثنى لى انتاج مثل هذا المحصول شكرا على هذا المجهود </em></strong></h1>
8 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1><em><strong>ممتاز جدا هذا الصنف </strong></em></h1>
8 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>السلام عليكم الله وبركاته جميل موضوع الشموع ولكن اين تفاصيله؟</p>
<p>وجزاكم الله خيرا</p>
<p> </p>
7 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>حسبي الله ونعم الوكيل في عمتك والي معها..</p>
<p>تخلف شديد..</p>
<p>لو منك تشتكي عليها عند اقرب مركز لحقوق الانسان</p>
<p>وتدخليها السجن..</p>
<p>والله تستاهل الذبح</p>
<p>ماتسكتين عن حقك ابدن..</p>
6 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اي التخلف ده؟؟</p>
<p>محارم ايه الي يرميها فوء السطوح؟؟</p>
<p>يعني ده دم البكاره والطهاره يعني؟؟</p>
<p>انتو عايشين في اي داهيه واي عصر؟؟؟</p>
<p>فيه ناس بترمي محارم للناس؟؟؟</p>
<p>صحيح الي اختشو ماتو..</p>
<p>وان لم تستحي اصنع ماشئت</p>
6 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مراحب..برافو عليكي</p>
<p>الختان مكرمه بس مش واجب</p>
<p>وصدقيني تركه افضل..</p>
<p>بس فيه سؤال:ليه البنت كانت مكسوفه من ابوها..؟</p>
<p>هوا ابوها كان معاها وقت الختان؟؟</p>
<p>انصحك انك تجلسي مع بنتك وتحاولي تعتذري منها</p>
<p>على الي حصل..ولو ترووح لدكتور نفسي افضل</p>
<p>اكيد سبب لها عقده..</p>
6 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الله يصبرك يارب..</p>
<p>معليش انتي دلوقتي عرفتي خطر الختان</p>
<p>اوعي تعملي كده مع بناتك</p>
<p>وربنا يصبرك..</p>
<p>الحمدلله ماعدناش ختان ببلدي..</p>
<p>لكن خايفه كتير انو ينتشر</p>
6 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>معذرة! لا يتناسب العنوان الخاص بهذا المقال مع محتواه، فهذا حديث عن أول كتاب تتولى طباعته الهيئة العامة للاستعلامات، ولكنه قد يكون الكتاب المليون المطبوع بطريقة برايل في مصر.</p>
5 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>أعاني من حموضة في المعدة ووجع في الرحم</p>
5 أغسطس 2009
شارك بالرد
0 ردود