تعليقاتى

mohsenkamal
<p>فعلا الشغل بتاع الشباب والرياضة رائع جدا</p> <p>مشكور مكتب كاريكاوعزام</p>
mousez
<p>اشكرك على المقال الرائع ونريد المزيد عن المزارع السمكية</p>
mousez فى 14 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
abojoda
<p> <p>ما شاء الله بالتوفيق ان شاء الله يا شباب انا شخصيا عملت شغل عندكم ما شاء الله لمحل ابو جوده لخدمات المحمول ومحل الشوربجى للسوفت وير لمهندس محمود الشوربجى اما شغل الحفر ان شاء الله جميل جدا- شمال سيناء -العريش</p> </p>
abojoda
<p>ما شاء الله بالتوفيق ان شاء الله يا شباب انا شخصيا عملت شغل عندكم ما شاء الله لمحل ابو جوده لخدمات المحمول ومحل الشوربجى للسوفت وير لمهندس محمود الشوربجى</p>
activesport
<p>فى وجهة نظري الشخصيه اللون الاحمر هوه اللون الشتوي الدافئ</p>
lanser
<p>مقال شحوب الوجه مفيد ومعلوماته جديده وجيده .... ياريت من معلومات اكثر</p>
a7med فى 14 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
chipsy
<p><strong>مقالات جميله ياريت من مزيد</strong></p>
asba
<h1>جميل مقال شحوب واصرار الوجه ولكن رجاء بتفصيل اكثر</h1>
activesport
<h1>على فكره اللون الاحمر ده جامد جدا</h1> <p>&nbsp;</p>
0102395547358111
<p>ياريت منتجات جديده</p>