تعليقاتى
<p>والله يا ابن الحلال انك اضحكتني اضحك الله سنك</p>
<p>بس كم مرجع وكم اخذت من الوقت وكم ختيار قابلت لما جمعت هاالمعلومات</p>
<p>تحياتي الك</p>
الوافي فى
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>شاهي ازاي أعرف افرق بين انواع القماش ؟</p>
<p> </p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>عندك مقاسات كبيره اوي ؟</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h2><strong>اه ياريت يا شاهى صور للمصنع من الداخل والعمال وهما بيشتغلو </strong></h2>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h2><strong>المشكلة انى بستناكى من السنة للسنة علشان تجى مصر في معرض القاهرة الدولى </strong></h2>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h2>ممكن نعرف اسعار العبايات الجميله دي؟</h2>
<p> </p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h2><strong>الله عليكى وعلى الثقافة دى والله انا اول مرة اعرف الكلام ده كله </strong></h2>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>شكرا شاهى على المعلومات اللى في المقال ده</strong></p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h2><strong>وااااو معقولة دى صورة اغلى جلباب في العالم انتى تعرفى يا شاهى انى الجلباب الدهبى ده من الذهب والاحجار الكريمة وثمنه 3 مليار دولار </strong></h2>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>ياترى هل في جلباب من الكروشيه يا شاهى </strong></p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
