تعليقاتى
<p>الله يا عينى وكمان وصلنا للقيادات العليا اللهم لاحسد عليكى</p>
جوليا عزمى فى
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>جميله اوي</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1><strong>فعلا الحاجات دى يا جماعة من القطن انا فعلا جربت منتجاتها واشهد على صدق الكلام ده </strong></h1>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>تماااااااام الدرس الخصوصى ده عايزين كمان وياريت لو فيه الجزء العملى</strong></p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><em><strong>والله رغم انى مش بحب القراءة بس مش عارفة انا ازاى بقراء كل المقالات بتعتك </strong></em></p>
<p><em><strong>هههههههههههههههه بجد جميلة جدا اتمنى يكون في اكتر من كدة <br /></strong></em></p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>ياترى انتى عندك الوقت الكافى بين شغلك وبين المعرفة لجمع المعلومات دى كلها وياترى في توافق بين حياتك المنزليه وحياتك العمليه </strong></p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بصراحة الله اكبر عليكى عايزين حاجات اكتر من كدة</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>العنوان أيه ؟</p>
<p> </p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اخي الفاضل اعارضك حتى الموت ولكن احب ان اسمع رأيك</p>
<p>الموضوع ملئ بالاخطاء والاغلاط</p>
<p>ولن اتكلم عن جدوى ابيات تعكسها او تقلبها وهي بدون معنى اوحتى موافقه لاصول اللغه العربيه</p>
<p>ولكن ما ادهشني حقا تسميتك للهور العربيه وهو من ابواب الهراء</p>
<p>والكلام الفارغ فالاطفال في المدارس الابتدائيه يعرفون ان الشهور العربيه</p>
<p>لاترتبط ابدا بحركة الشمس وانما بحركة القمر فقط والشهور العربيه تتغير كل سنه ووتقدم على الشهور الشمسيه بأحدى عشر يوما</p>
<p>زهو مايعني ان ربيع الاول ياتي في كل فصول السنه على مر الاعوام</p>
<p>فنراه في الربيع والشتاء والصيف والخريف وعلى هذا فقس باقي الشهور</p>
<p>ارجو التحقق من مصدر معلوماتك حتى لاينسب شخص غير مطلع</p>
<p>الغباءللعرب والجهل لنا</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>نفسي اشوف المصنع من الداخل</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
