تعليقاتى
<p>والله المواد التعليمية كتير اوى وفيها صعوبة فى بعضها على التلاميذ بس مادة الخط والله لها مستقبل لاى تلميذ باهر جدا ويكون مثلك يا عزام يارب</p>
<p>علا واسرة معهد الفنى التجارى بالعريش</p>
علا جمال عياش فى
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>عزيزتي واختي الغاليه هند اشكرك على مجهودك الكبير ومعلوماتك القيمه</p>
<p>بحق انتي متميزه بجهودك لتوسيع شبكة مدارك الشباب العربي واتمنى ان تتواصل جهودك لتكوني اول من وجه الشباب الى التنميه </p>
<p>لي ملاحظه صغيره او طلب اريد منك الاهتمام اكثر بالخزف</p>
<p>والطرق الحديثه لأستعمل الخزف الذي يتصلب بدون حرق او على البارد</p>
<p>ولك جزيل الشكر</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>انا منزلتش معارض في المغرب بس انا عملت طلبيات لشركات توزيع في المغرب وده اللى وفر عليا السفر لانى انا بكدة فتحت سوق هناك لمنتجاتى في المغرب</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ميرسى كتير ليكم</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>عزام انا عايزة كلمة علا على برنامج الكلك2000 وتكون على الالوان على الفوتوشوب وعلى شكل شعار وبرواز</p>
<p>اشكرك جدا علا</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ده من زوقك يا جوليا</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بجد البرنامج دا انا شفت الشغل بتاعو فى كذا كتاب للتصميمات وشكلها رائع وتفسيرك للبرنامج جديد من نوعه</p>
<p>عـــــــــلا</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>عندي هالات سوداء اعمل ايه ؟</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>عايزه اعمل تفتييح لبشرتي أعمل ايه؟</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>تصميمات العبايات دي حد بيساعدك فيها ؟</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود

