تعليقاتى
<p>منورة في الصورة والله</p>
جوليا عزمى فى
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الدعاية فى القنوات موثرة جدا ولها عامل اساسى فى نشر الاعلانات وتحليلك فى القنوات رائع وهادف</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1 style="text-align: center;"><em><strong>تحفه قوي النصايح دي ممكن تقوللنا حاجات تاني علشان انا بجرب اللي انتي بتقوليه . </strong></em></h1>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1>احب ان اخبركم بأن الكلام المكتوب عن القروض غير صحيح نهائي لاني ذهبت بنفسيوعشت التجربة المريرة</h1>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اوكى من عيونى</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>انا اتمنى انى كل الناس تعرف المعلومات وتتعلم اشياء جديدة</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مشكورة جزيل الشكر يا حنين</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اه طبعا في جلباب كروشيه بس بتكون غالية في السعر</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>من الملمس</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اولا يا جوليا النسيج اليدوى في الشرق بس وبنصدره للغرب بس العرب في الغرب عملو مدارس هناك لتعليم النسيج اليدوى بس الاختلاف بين الشرق والغرب انى الغرب الخيوط اللى بيستعملوها مش من القطن الصافى وبتكون فيها نسبة من الالياف الصناعية وده الاختلاف ..</p>
<p>اما السؤال التانى .</p>
<p>علشان تشترى عباية وتكون كويسة تشوفى الاول نوع القماش وتعرفيه من ملمسه والحاجة التانية الجودة والتشطيب بتعها يعنى الخياطة نظيفة ولا لا والعباية كل ما تكون واسعة ومرتاحة على الجسم يكون افضل علشان الحركة</p>
16 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
