تعليقاتى
<p>جزاك اللة خيرا</p>
<p>ربنا يوفقق</p>
زيزى جاد فى
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الاسعار حلوه خالص بس ياريت تبيع بنفس السعر ده</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ايه الصورة دى وكانت بمناسبة ايه</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>إن كل اللحوم المجمده تكون غير معروفه المصدر فيجب توضيح اكثروتكون اللحوم خنازير غيرجيده</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ربنا يوفقق فى هذا العمل</p>
<p>مشرع جميل</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>محمد الحوت</p>
<p>محافظة المنصورة</p>
<p>تليفون: 0141520961</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>انا شايف انك دارسة المجال اللى بتشتغلى فيه كويس جدا ودى حاجة كويسة</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الموضوع جميل جدا</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مشكوووووووور جدا جدا جدا جدا</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>التصميم جميل والالوان حلوة</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود


