تعليقاتى
<p>الكلام ده ممتاز يا انوار بس احنا محتاجين منك تركزى شوية فى مجالك انتى وهو مجالات الديكورات علشان دة المطلوب نشاطك فية اكتر وهيكون التقييم على الموضةع ده</p>
<p>خالد رشاد</p>
تنمية أون لاين فى
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ياترى انتو الموديلات اللى في المقال بتصنعو مثلها ولا مافيش الامكانيات اللى تسمح بصناعتها</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>نريد طريقة عمل المربات تفصيلا</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>صحتك في سوبر ماركت الحسيني</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>جزاكى اللة خيرا على هذا المشروع</p>
<p>واللة يعطيكى العفيا</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>لكى التوفيق في الحياة العملية</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>جميل جدا إلى الأمام وبالتوفيق</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الموضوع جيد جدا</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بصراحه انا بجد فهمت التطريز قوى بس فاضل انى اطبقوا فى العبايات بتاعتى</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ممكن اعرف احسن نوع من ماكينات الخياطة او الماكينة الافضل في الاستعمال وتكون متوفرة في مصر</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود


