تعليقاتى
<p>انا عندى شركة للاستيرات والتصدير وعايز اعمل شعار بس يكون في الدقة وجمال الاداة والبساطة</p>
محمد الحوت فى
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مشروع جميل ربنا يوفقك فيه بس ياريت تعرض صور اكتر</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h2>ممكن اذا تكرمتى انى تعطينى رقم او عنوان الشركة اللى صممت ليكى هذا الشعار</h2>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>موضوعك مفبد جداااااااااا</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ياااااااااااااااااااااااااااااااه ده انتى بقى في المشروع ده من زمان يعنى طول الفترة دى وانتى بتبنى في علشان يوصل للتقدم ده</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الجريدة دى كانت بتاريخ كام</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>فعلا شئ مشرف وعظيم ومن حقك انك تفتخرى بالصورة وتعرضيها</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>هذا المشروع جيد ويجب ان تعرف اكثر عن انواع الخشب لكى تكون تاجر شاطر</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ياااااااااااااااااه حتى ده كمان بتصنعوه انتى بقى عندكم الجلباب الشرقى بجميع انواعه ....... بصراحة الله ينور عليكم</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>انا شايف موديلات كتيرة وتصميمات مختلفة بس المشكلة انى مش شايف اسعار عليها ؟</p>
<p>لما احب اعرف الاسعار اعرف منين .......</p>
<p> </p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود


