تعليقاتى

DaraK
<p>موضوع حلو صراحة&nbsp; ماشى مع الجو البرد دة</p> <p>بالتوفيق</p>
ahmed-bob
<h1>حتى السياسة دخلت فيها الملابس يااااااابوى عمار يا مصر</h1>
ahmed-bob
<p>رائع يا شاهى</p> <p>اه احب اعرفك بنفسى انا احمد حسنى الشهير احمد البوب من من اخميم محافظة سوهاج وبصراحة الله اكبر على الصفحة بتعتكم والمنتجات حلوة جوى&nbsp; والله وحاجة تفرح انى في مصنع للجلباب الشرجى في الصعيد</p>
ahmed-bob
<h1>ونبى يا عم كبر الخط شوية علشان انا والله لابس نظارة والمقالات اكتب لينا حاجات صغيرة هى مقالاتك حلوة والله بس ادينا حاجات مختصرة</h1>
abwgehad
<p>كنت اعتقد بعد انتشار انفلونزا الخنازير واعدام الكثير منها ان الناس لايقبلون على مجمدات اللحوم من بلوبيف وسجق ولحوم مفرومه،،</p> <p>لكن يبدوا الحاله الاقتصاديه لدى الكثير من الناس اصبح لابد من شراء00000000000</p>
ramyromuo
<p>موضوع حلو اوى يا دكتور بس كان عندى حاجة عايز اقولها</p> <p>بالنسبة للمارس باحتراف ده لما بيتمرن بيحتاج وقت اكبر من 45 د</p> <p>ممكن يدخل فى ساعة مش شرط 30-45 د على حسب ما هو عود جسمه</p>
flowrslife
<p>حاجه حلوة خالص بجد</p>
zezegad
<p>مشروع جميل</p> <p>ربنا يوفقق</p>
ontheall
<p>تسلم ايدك يا هدى وبالتوفيق ان شاء الله</p>