تعليقاتى
<p>موضوع حلو صراحة ماشى مع الجو البرد دة</p>
<p>بالتوفيق</p>
mohmed abdala mohamed ali فى
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
'
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1>حتى السياسة دخلت فيها الملابس يااااااابوى عمار يا مصر</h1>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>رائع يا شاهى</p>
<p>اه احب اعرفك بنفسى انا احمد حسنى الشهير احمد البوب من من اخميم محافظة سوهاج وبصراحة الله اكبر على الصفحة بتعتكم والمنتجات حلوة جوى والله وحاجة تفرح انى في مصنع للجلباب الشرجى في الصعيد</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1>ونبى يا عم كبر الخط شوية علشان انا والله لابس نظارة والمقالات اكتب لينا حاجات صغيرة هى مقالاتك حلوة والله بس ادينا حاجات مختصرة</h1>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>كنت اعتقد بعد انتشار انفلونزا الخنازير واعدام الكثير منها ان الناس لايقبلون على مجمدات اللحوم من بلوبيف وسجق ولحوم مفرومه،،</p>
<p>لكن يبدوا الحاله الاقتصاديه لدى الكثير من الناس اصبح لابد من شراء00000000000</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>موضوع حلو اوى يا دكتور بس كان عندى حاجة عايز اقولها</p>
<p>بالنسبة للمارس باحتراف ده لما بيتمرن بيحتاج وقت اكبر من 45 د</p>
<p>ممكن يدخل فى ساعة مش شرط 30-45 د على حسب ما هو عود جسمه</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>حاجه حلوة خالص بجد</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مشروع جميل</p>
<p>ربنا يوفقق</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>تسلم ايدك يا هدى وبالتوفيق ان شاء الله</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود


