تعليقاتى

elbakrygroub
<p>بجد درس مفيد جدا وانا بشكرك خالص على طريقه الشرح دى</p>
elbakrygroub
<p>تشكيله عبايات جميله ربنا يوفقك</p>
ELZOIL
<p>حقيقى موضوع رائع بس للاسف كلنا بنشترى الزبادى الجاهز مع ان اللى بيصنعه الفرد بيكون اكثر روعه</p> <p>شكرا على الصور</p>
elbakrygroub
<p>بجد مجموعه عبايات تحفه</p> <p>&nbsp;</p>
GOLDENFINGERS
<p><strong>مقال رائع وبالتوفيق الدائم يا منى</strong></p>
zezegad
<p>جزاك اللة خيرا على هذا المشروع</p> <p>مشروع جميل جدا مش ععرفة اقولك اى بصراحة</p> <p>ربنا يوفقق</p>
DaraK
<p>الموضوع&nbsp; حلو على فكرة ومفيد</p> <p>بالتوفيق&nbsp;&nbsp; انشاءالله</p>
flowrslife
<p style="padding-left: 30px;">بارك الله فيك</p>
ahmed-bob
<p>ياترى بالنسبة للعمالة عندك في تقديم للعمال والاوراق المطلوبة وكام الراتب</p>
ahmed-bob
<p>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مفهمتش حاجة من المقال ده</p>