تعليقاتى
<p>من الممكن إجراء دراسة على هذا الموضوع خاصة في الريف المصري والذي أعتقد أن البقرة فيه تمثل أهمية كبيرة ربما تزيد عن كونها فرد من أفراد العائلة.</p>
<p>وأعتقد إذا أجريت هذه الدراسة في مصر ربما تؤتي بنتائج قد تتعدى النتائج في البحث السابق.</p>
<p>مع خالص شكري لكم.....</p>
<p> </p>
المهندس / آدم فى
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>احيى كل من اتاح لى فرصه الاشتراك فى هذه البوابه المعلوماتيه الجباره واتمنى مزيدا من التقدم والازدهالر</p>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مرسى</p>
<p> </p>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بارك الله فيك ا/ ضياء </p>
<p> ابو زغلول</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>موضوعك لاينقصه شىء اختنا الغاليه نجلاء</p>
<p> </p>
<p>تقبلى تحياتى</p>
<p> </p>
<p>محسن اللول</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>حقيقى موضوع شيق وكامل</p>
<p> </p>
<p>بس يانجلاء عاوزين حاجة تمنع الصلع وياريت يكون فى حاجه تطلع الشعر</p>
<p> </p>
<p>وتكون مجربه</p>
<p> </p>
<p>تقبلى تحياتى وشكرى على موضوعك الوافى والشامل</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>درر .. يعطيك ربي الف عافيه ..</p>
<p>استفتدت كثير ..</p>
<p>شكرا :) ..</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مشروع حلو اوى يا دكتورة دايما مواضيع حضرتك جامدة جدا</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مقال جامد جدا وبجد ياريت كل القراء يستفيدو منه</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>موضوع جامد فعلا لازم يبقى ملك الخضروات</p>
17 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود


