تعليقاتى

engiadam
<p>من الممكن إجراء دراسة على هذا الموضوع خاصة في الريف المصري والذي أعتقد أن البقرة فيه تمثل أهمية كبيرة ربما&nbsp;تزيد عن&nbsp;كونها فرد من أفراد العائلة.</p> <p>وأعتقد إذا أجريت هذه الدراسة في مصر ربما تؤتي بنتائج قد تتعدى النتائج في البحث السابق.</p> <p>مع خالص شكري لكم.....</p> <p>&nbsp;</p>
clena-gold
<p>احيى كل من اتاح لى فرصه الاشتراك فى هذه البوابه المعلوماتيه الجباره واتمنى مزيدا من التقدم والازدهالر</p>
pepsico
<p>مرسى</p> <p>&nbsp;</p>
TANMYAONLINE
<p>بارك الله فيك ا/ ضياء&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;ابو زغلول</p>
ELZOIL
<p>موضوعك لاينقصه شىء اختنا الغاليه نجلاء</p> <p>&nbsp;</p> <p>تقبلى تحياتى</p> <p>&nbsp;</p> <p>محسن اللول</p>
ELZOIL
<p>حقيقى موضوع شيق وكامل</p> <p>&nbsp;</p> <p>بس يانجلاء عاوزين حاجة تمنع الصلع وياريت يكون فى حاجه تطلع الشعر</p> <p>&nbsp;</p> <p>وتكون مجربه</p> <p>&nbsp;</p> <p>تقبلى تحياتى وشكرى على موضوعك الوافى والشامل</p>
Ma-Nsitk
<p>درر .. يعطيك ربي الف عافيه ..</p> <p>استفتدت كثير ..</p> <p>شكرا :) ..</p>
Sάяα فى 17 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
ramyromuo
<p>مشروع حلو اوى يا دكتورة دايما مواضيع حضرتك جامدة جدا</p>
ramyromuo
<p>مقال جامد جدا وبجد ياريت كل القراء يستفيدو منه</p>
ramyromuo
<p>موضوع جامد فعلا لازم يبقى ملك الخضروات</p>