تعليقاتى
<p>سعرها 65 جنيه</p>
شاهى للجلباب الشرقى (SH) فى
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1>موضوع رائع يا سمسمه</h1>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1>موضوع رائع يا سمسمه</h1>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>جميل ان يكون فى بلدنا شباب مثلك عزام لان بجد مادة الخط العربى لها مستقبل باهر ويعطيك الف عافية</p>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>جميل ان يكون فى بلدنا شباب مثلك عزام لان بجد مادة الخط العربى لها مستقبل باهر ويعطيك الف عافية</p>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>عزام انت تفكيرك فى برنامج الكلك 2000 رائع جدا واشكرك على الافكار الجميلة على الموقع بالتوفيق ان شاء الله ويعطيك الف عافية علا جمال عياش</p>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ماشاء الله ربنا بجد يكرمك انا شفت شغلك وبجد رائع جدا جدا جدا وان شاء الله انا عايزة اعمل شغل معاك لانك بجد رائع وبجد بتمنى لك مستقبل باهر </p>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ماشاء الله ربنا بجد يكرمك انا شفت شغلك وبجد رائع جدا جدا جدا وان شاء الله انا عايزة اعمل شغل معاك لانك بجد رائع وبجد بتمنى لك مستقبل باهر س</p>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>110 ج علشان دى من النسيج اليدوى ودى اغلى عباية عندنا لان البيع بسعر المصنع</p>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الله ينور صفحة جميلة</p>
18 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود