تعليقاتى

shahygelbab
<p>سعرها 65 جنيه</p>
AL-HOUR-AL-EEN
<h1>موضوع رائع يا سمسمه</h1>
AL-HOUR-AL-EEN
<h1>موضوع رائع يا سمسمه</h1>
olagamal
<p>جميل ان يكون فى بلدنا شباب مثلك عزام لان بجد مادة الخط العربى لها مستقبل باهر ويعطيك الف عافية</p>
olagamal
<p>جميل ان يكون فى بلدنا شباب مثلك عزام لان بجد مادة الخط العربى لها مستقبل باهر ويعطيك الف عافية</p>
olagamal
<p>عزام انت تفكيرك فى برنامج الكلك 2000 رائع جدا واشكرك على الافكار الجميلة على الموقع بالتوفيق ان شاء الله ويعطيك الف عافية&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; علا جمال عياش</p>
olagamal
<p>ماشاء الله ربنا بجد يكرمك انا شفت شغلك وبجد رائع جدا جدا جدا وان شاء الله انا عايزة اعمل شغل معاك لانك بجد رائع وبجد بتمنى لك مستقبل باهر&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p>
olagamal
<p>ماشاء الله ربنا بجد يكرمك انا شفت شغلك وبجد رائع جدا جدا جدا وان شاء الله انا عايزة اعمل شغل معاك لانك بجد رائع وبجد بتمنى لك مستقبل باهر&nbsp;&nbsp;&nbsp; س</p>
shahygelbab
<p>110 ج&nbsp; علشان دى من النسيج اليدوى ودى اغلى عباية عندنا لان البيع بسعر المصنع</p>
el7oot
<p>الله ينور صفحة جميلة</p>