تعليقاتى

sasoayman
<h2>رائع جدا مشكور ولك كل خير يا دكتورا العزيز</h2>
drhassaan
<p>good job</p>
drhassaan فى 20 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
ahmed-bob
<p>جميل اوى</p>
hh
<p>رائع</p>
high
<p>thanks for the good article</p>
sam فى 19 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
hh
<p>الله الموفق والي الأمام</p>
abeer2010
<h1 style="text-align: center;">جزاكي الله خيرا</h1>
mohmedabohamda
<p>والله المواد التعليمية كتير اوى وفيها صعوبة فى بعضها على التلاميذ بس مادة الخط&nbsp;جميلة والله لها مستقبل لاى تلميذ او شاب ممتاز&nbsp;باهر جدا ويكون مثلك يا عزام و&nbsp;يارب يخليك لينا على طول</p> <p>محمد جمال&nbsp; واسرة شباب الثانوية&nbsp;بالعريش</p>
mohmedabohamda
<p>رأيت الاستاذ عزام بنفسي يقوم بعمل لافتات تحمل اسم مصر وقام بتوزيعها علي الشباب أثناء مباراة مصر امام الجزائر فهذا يدل علي وطنيته وكان ذلك امام الحزب الوطني بالعريش وشكرا&nbsp;على المجهود</p>
mohmedabohamda
<p>فعلا الشغل بتاع الشباب والرياضة رائع جدا وجميل وعجبنى قوى</p> <p>مشكور مكتب كاريكاوعزام</p>