تعليقاتى
<p>بالتوفيق والنجاح المستمر هدى</p>
هدى عبدالله احمد عبدالرحمن فى
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بالتوفيق والنجاح المستمر هدى</p>
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>حلوه اوي العبايه دي</p>
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لقد بدا الخط العربى ياخذ مكانه فى العالم العربى بعد ان كان منسيا فحقا لقد ساهم دور الخطاطين لمكاتب الدعاية و الاعلان فى اظهار الخط العربى فى احسن صورة لم تكن معروفة فى القدم وقد ساهم مكتب الفنان التشكيلى كاريكا و عزام فى تطور الصورة الحضارية للخط العربى باحسن ما يمكن فكل الاحترام و التقدير للفنان احمد عزام</p>
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اشكر الاستاذ عزام على التصميمات الرائعه واتمنى له التوفيق فى مجال الدعايه والاعلا ن وسلامى لكاريكا من جنبك</p>
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بالله التوفيق</p>
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>السلام عليكم واضح انك انسان نشيط وعندك طموح ربنا يوفقك ياباشمهندس محمد فوزي وياريت مزيد من الصور حتي نتعرف اكثر علي مصنعكم</p>
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h3 style="text-align: justify;">هذا المشروع لمن يفهمه انه مربح وجيد وشرط الامانه فى العمل وأن يكون من المواد البيور وليس من مخلفات البلاستيك والخبرة لازمه فى هذا المشروع وانا ارغب فى عمل تجهيز وبيع الشنط البلاستيك فقط</h3>
<p style="text-align: justify;"> </p>
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>فين المصنع عنوانه ايه ؟</p>
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بالتوفيق ان شاء الله</p>
20 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود