تعليقاتى

NMHAAAG
<p>إلى اليسار أعلاه المرحوم مجدي عبد الحليم احمد غرايبه والذي توفي بحادث مؤسف بالمرحلة الاعدادية (وليس يحيى الموسى اليعقوب)</p>
alfegr
<p>شكرا على الطريقة الجميلة</p>
elnagaar
<p>على فكرة الحوم الطازجة هى الحل</p> <p>ربنا يقدر الناس ويكون فى عونهم</p> <p>...........</p>
NMHAAAG
<p>اليمين أعلاه خالد حَمَدْ سليم غرايبه</p>
elnagaar
<p>على فكرة من الن\منتجات الغذائية من اللحوم المجمدة التل لا تحتوى على لحم الخنزير وهذا بناء على التحاليل الصادرة</p> <p>هى لحوم ومنتجات فرجلو&nbsp;&nbsp; والله اعلم</p>
elnagaar
<p>good</p>
elnagaar
<p>جيد</p>
fashen
<p>فين اللي ينفذ الحكومة في ناحية والشعب في ناحية تانية خالص كفاية علي الحكومة انها كل سنة في اجتماع الحزب الوطني تجيبلك تقارير واحصائيات تقول فيها ان هناك تحسن وارتفاع في مستوي المعيشة كبير جداا واستطعنا ان نوفر عدد كبير جدا من الوظايف للشباب وتم القضاء علي ظاهرة التسول نهائيا&nbsp; (هية دي الحكومة )</p>
elnagaar
<p>جيد جدا</p> <p>مشكوووووووووور</p>
arabsmotherorg
<h1>&nbsp;{قِيلَ ادْخُلِ الْجَنَّةَ قَالَ يَا لَيْتَ قَوْمِي يَعْلَمُونَ }يس26</h1>