تعليقاتى
<p>إلى اليسار أعلاه المرحوم مجدي عبد الحليم احمد غرايبه والذي توفي بحادث مؤسف بالمرحلة الاعدادية (وليس يحيى الموسى اليعقوب)</p>
نعمان محمّد حمدان غرايبه فى
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>شكرا على الطريقة الجميلة</p>
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>على فكرة الحوم الطازجة هى الحل</p>
<p>ربنا يقدر الناس ويكون فى عونهم</p>
<p>...........</p>
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اليمين أعلاه خالد حَمَدْ سليم غرايبه</p>
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>على فكرة من الن\منتجات الغذائية من اللحوم المجمدة التل لا تحتوى على لحم الخنزير وهذا بناء على التحاليل الصادرة</p>
<p>هى لحوم ومنتجات فرجلو والله اعلم</p>
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>good</p>
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>جيد</p>
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>فين اللي ينفذ الحكومة في ناحية والشعب في ناحية تانية خالص كفاية علي الحكومة انها كل سنة في اجتماع الحزب الوطني تجيبلك تقارير واحصائيات تقول فيها ان هناك تحسن وارتفاع في مستوي المعيشة كبير جداا واستطعنا ان نوفر عدد كبير جدا من الوظايف للشباب وتم القضاء علي ظاهرة التسول نهائيا (هية دي الحكومة )</p>
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>جيد جدا</p>
<p>مشكوووووووووور</p>
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<h1> {قِيلَ ادْخُلِ الْجَنَّةَ قَالَ يَا لَيْتَ قَوْمِي يَعْلَمُونَ }يس26</h1>
22 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود



