تعليقاتى

Arabwan
<p>موضوع مهم جدا ويعاني منه كثير شكرا علي الاهتمام</p>
Aliaa Adel فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
Hidjabek
اللوجو جميل جدا ومبهج تحياتى
Arabwan
<p>افكار متنوع بس هل يوجد برنامج معين اما الذي اختار البرنامج</p>
Aliaa Adel فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
partyhouse
<p>فى اماكن كتير بس انتا حابب الماكن يكون فين</p> <p>لمزيد من المعلومات زور موقعنا</p> <p>www.partyhouseeg.com</p>
Arabwan
<p>طيب ياريت نعرف الاسعار</p>
Aliaa Adel فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
Restaurantelborg
<p>ميرسى يابوحميد على النصائح الجميلة دية يلا كملللللللللللللللللللللللللللللللل</p>
Hidjabek
<p>&nbsp;</p> <p>موقع جميل</p> <p>هل بارتى هاوس يعمل حفلات اوبن اير فى فيلات ام حديقة فندق ام الأثنين &nbsp;؟&nbsp;</p> <p>وهل هناك عدد محدد لحفلات الاوبن اير</p> <p>شكرا</p>
Hidjabek
<p style="text-align: left;">A center piece can be put in an occasion organized @ home? thanks in advance for your answer...0</p>
Arabwan
<p>حابه اعرف ايه الاماكن المتاحة في مصر الي ممكن اعمل فيها حفله اوت دور</p>
Aliaa Adel فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
partyhouse
<p>بالنسبة لحجز عيد الميلاد قبلا الحفل بـــ 15 يوم</p>