تعليقاتى
<p>موضوع مهم جدا ويعاني منه كثير شكرا علي الاهتمام</p>
Aliaa Adel فى
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
اللوجو جميل جدا ومبهج
تحياتى
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>افكار متنوع بس هل يوجد برنامج معين اما الذي اختار البرنامج</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>فى اماكن كتير بس انتا حابب الماكن يكون فين</p>
<p>لمزيد من المعلومات زور موقعنا</p>
<p>www.partyhouseeg.com</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>طيب ياريت نعرف الاسعار</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ميرسى يابوحميد على النصائح الجميلة دية يلا كملللللللللللللللللللللللللللللللل</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p> </p>
<p>موقع جميل</p>
<p>هل بارتى هاوس يعمل حفلات اوبن اير فى فيلات ام حديقة فندق ام الأثنين ؟ </p>
<p>وهل هناك عدد محدد لحفلات الاوبن اير</p>
<p>شكرا</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p style="text-align: left;">A center piece can be put in an occasion organized @ home? thanks in advance for your answer...0</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>حابه اعرف ايه الاماكن المتاحة في مصر الي ممكن اعمل فيها حفله اوت دور</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بالنسبة لحجز عيد الميلاد قبلا الحفل بـــ 15 يوم</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود


