تعليقاتى
<p>بجد معلومات جميلة جدااااااااااااااااااااا</p>
فريد محمد منجود فى
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>للرقصالنوبى:</p>
<p>متعة خاصة ويعكس روح التحاد لدى النوبين وله ايقاع ينفرد به عن الرقصات الاخرى</p>
<p> وموضوع جميل جدا </p>
<p> نوبى اصيل</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اشكرك يا فريد على التعليق الجميل</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>نتشرف بزيارتكم الى شركتنا لدعمكم بمزيد من التفاصل وزيارة الموقع على الطبيعة</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اخيرررررررررررررررررا هستغنى عن الباروكةةةةةةةةةة</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>Wonderfull</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>هاهاهاهاها...</p>
<p>عينى عليك يا آدم .... فاضل لك ظلتين وتخرج بره ....</p>
<p>يعنى التالتة مش هتتأخر كتير يا حلو :-)))))</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>دائماًلدينا المزيد تابعونا لمزيد من التفاصيل والمعلومات زور موقعنا</p>
<p>www.partyhouseeg.com</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>كل النصائح للزوجه اكتب عن واجبات الزوج</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ممكن نعرف الاسعار -------------------</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود



