تعليقاتى
<p>ديه صورة إية؟؟؟</p>
<p>ممكن وصف تحت الصورة لو سمحت؟</p>
Hidjabek Is The Best فى
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الصورة صغيرة وغيرواضحة بكل أسف</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>برجاء عرض صور تعبر عن الواقع الحقيقى لهذه المبانى</p>
<p> </p>
<p>شكرا</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>لا بجد فرصة العمررررررررررررر</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>هل للشركة فروع أخرى؟ أين؟</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>برجاء عرض</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>جميل جدا ان شاء تتحققوا ما لديكم من اهداف</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p style="text-align: left;">ma hwa el mo7'tat el zamny lt7kek zalk</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p> </p>
<p>معلومات قيمة جدا لكم جزريل الشكر</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>لابد من وجود شمعة الأمل لكى تنير لنا طريقنا</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود



