تعليقاتى
<p>تسلم الايادى</p>
Hidjabek Is The Best فى
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>more thanks</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>لية انتا مش بتعمل خلطة سرية ليك انتا متئولش عليها تميزك عن غيرك</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مش لقيت صوره احسن من كده</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>ما المقصود بالانقراض وسط الكباب والكفته</p>
<p>هل ده تصور لانقراض القريب للحمة والفراخ فى ظل الانفلونزات اللى بتظهر كل شوية</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>شكرا علي المعلومات</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>فعلا عايزين معلومات اكثر</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مقال طويل اخر حاجة</p>
<p>برجاء تقسيمه الى مقالين</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>good</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>أحب أضيف لك :</p>
<p>اليخنى : وده بيتاكل فى الجيش</p>
<p>الظلوط: وده الأكلة المفضلة لأهل عرب سيناء ....لااااااااااااااازم</p>
<p>المجدوس : باذنجان بالمكسرات سورى خطييييييييييير</p>
<p>المنفس: أكلة أردنية لازم تجربها بنفسك</p>
<p>والأكل ده كله طعم طعااااااااااااااااامة .... وأوعى ... أوعى تفهمنى صح :-)))))</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود

