تعليقاتى

Hidjabek
<p>تسلم الايادى</p>
Elssafa
<p>more thanks</p>
Reda Ommran فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
partyhouse
<p>لية انتا مش بتعمل خلطة سرية ليك انتا متئولش عليها تميزك عن غيرك</p>
Arabwan
<p>مش لقيت صوره احسن من كده</p>
Aliaa Adel فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
Hidjabek
<p>ما المقصود بالانقراض&nbsp; وسط الكباب والكفته</p> <p>هل ده تصور لانقراض القريب للحمة والفراخ فى ظل الانفلونزات اللى بتظهر كل شوية</p>
Arabwan
<p>شكرا علي المعلومات</p>
Aliaa Adel فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
Arabwan
<p>فعلا عايزين معلومات اكثر</p>
Aliaa Adel فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
Hidjabek
<p>مقال طويل اخر حاجة</p> <p>برجاء تقسيمه الى مقالين</p>
Elssafa
<p>good</p>
Reda Ommran فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
Hidjabek
<p>أحب أضيف لك :</p> <p>اليخنى : وده بيتاكل فى الجيش</p> <p>الظلوط: وده الأكلة المفضلة لأهل عرب سيناء ....لااااااااااااااازم</p> <p>المجدوس : باذنجان بالمكسرات سورى خطييييييييييير</p> <p>المنفس: أكلة أردنية لازم تجربها بنفسك</p> <p>والأكل ده كله طعم طعااااااااااااااااامة .... وأوعى ... أوعى تفهمنى صح :-)))))</p>