تعليقاتى
<p>فكره جميله جدا بس في اشكال اخري</p>
Aliaa Adel فى
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الصوره غير واضحة ياريت تكون اكبر</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p> * بسم الله الرحمن الرحيم*</p>
<p>الحوار اكثر من رائع وصياغته ممتازة لانه يسرد تضحية اهل النوبة باراضيهم من اجل السد العالى وافتخار اهلى النوبة بهذه التضحية</p>
<p> شكر خاص لبنت النوبة كاتبة هذا الحوار</p>
<p> ارنفيادررررررررررررررررر</p>
<p> زهرة النوبة</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>Good and we hope more</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>عايزين المزيد ادينااااااااااااااااااااااا</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>المنظر جميل جدا وابتكار أحلي</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>thnx alot :)</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>nice</p>
<p> </p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p> * بسم الله الرحمن الرحيم*</p>
<p>الحوار اكثر من رائع وصياغته ممتازة لانه يسرد تضحية اهل النوبة باراضيهم من اجل السد العالى وافتخار اهلى النوبة بهذه التضحية</p>
<p> شكر خاص لبنت النوبة كاتبة هذا الحوار</p>
<p> ارنفيادررررررررررررررررر</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>هل يوجد لكم محل خاص بكم</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود



