تعليقاتى

Arabwan
<p>منتظرين الكثير من الافكار</p>
Aliaa Adel فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
senderela-78
<p>شكرا اختى على تعليم انا بجد استفدت منها كتير بس دلوقتى انا عملت كوفيه ومشكلتى انى مش عارفه التقفيله يعنى بعد ما اخلص ازاى أقفل الغرز أرجو الافاده</p>
Arabwan
<p>مقاله جميله بس هل جربت بالفعل</p>
Aliaa Adel فى 27 ديسمبر 2009 شارك بالرد 0 ردود
Hidjabek
<p>برجاء نشر تفاصيل</p> <p>مساحة الشقق</p> <p>اسعار</p> <p>موقع الشقق</p> <p>طريقة الدفع هل على دفعات ام نقدى ام بالتقسيط&nbsp;</p> <p>وهل هناك شروط للبيع بالنسبة للمؤسسات الحكومية او الهيئات الخاصة او الجيش</p>
kenoz-Nobiia
<p>بسم الله الرحمن الرحيم</p> <p>الحوار اكثر من رائع و اضاف الينا الكثير لانه يوضح افتخار النوبيين بتضحيتهم لبناء السد العالى واعتبرهم ذلك بانه فخر لهم</p> <p>&nbsp;&nbsp; ارنفيادررررررررر &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; زهرة النوبة</p>
partyhouse
<p>مشكورة جداً وجارى تعديل الصورة فى اقرب وقت</p>
Hidjabek
<p>هل هناك اشكال اخرى ؟</p>
Hidjabek
<p>الصورة غير واااضحة بكل أسف</p>
Hidjabek
<p style="text-align: left;">where is that place?0</p> <p style="text-align: left;">The ballon's decoration is wonderfull ....0</p>
Hidjabek
<p>اكثر من رائعة الكوشة دى</p> <p>ياترى استغرق وقت تنفيذها قد ايه ؟؟؟</p> <p>وهل هناك كوشات باسماء مختلفة ولا دى كوشة لاسم واحد فقط</p>