تعليقاتى
<p>منتظرين الكثير من الافكار</p>
Aliaa Adel فى
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>شكرا اختى على تعليم انا بجد استفدت منها كتير بس دلوقتى انا عملت كوفيه ومشكلتى انى مش عارفه التقفيله يعنى بعد ما اخلص ازاى أقفل الغرز أرجو الافاده</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مقاله جميله بس هل جربت بالفعل</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>برجاء نشر تفاصيل</p>
<p>مساحة الشقق</p>
<p>اسعار</p>
<p>موقع الشقق</p>
<p>طريقة الدفع هل على دفعات ام نقدى ام بالتقسيط </p>
<p>وهل هناك شروط للبيع بالنسبة للمؤسسات الحكومية او الهيئات الخاصة او الجيش</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>بسم الله الرحمن الرحيم</p>
<p>الحوار اكثر من رائع و اضاف الينا الكثير لانه يوضح افتخار النوبيين بتضحيتهم لبناء السد العالى واعتبرهم ذلك بانه فخر لهم</p>
<p> ارنفيادررررررررر زهرة النوبة</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>مشكورة جداً وجارى تعديل الصورة فى اقرب وقت</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>هل هناك اشكال اخرى ؟</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>الصورة غير واااضحة بكل أسف</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p style="text-align: left;">where is that place?0</p>
<p style="text-align: left;">The ballon's decoration is wonderfull ....0</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود
<p>اكثر من رائعة الكوشة دى</p>
<p>ياترى استغرق وقت تنفيذها قد ايه ؟؟؟</p>
<p>وهل هناك كوشات باسماء مختلفة ولا دى كوشة لاسم واحد فقط</p>
27 ديسمبر 2009
شارك بالرد
0 ردود


