تعليقاتى

AMR-MAHER
<p>يا كابتن / عمرو ماهر</p> <p>ايه المبني الجميل دة ( المباني الحمراء )</p> <p>الف مبــرووووك علي افتتاح المبني</p>
quesna
<p>نريد أن نعرف هل هذه اسعار جملة بسوق العبور</p> <p>ام سعر بيع للمستهلك العادى</p>
meqawi22 فى 24 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
AlMoalem
<p>ايه الجمال و العظمة ده</p>
aboalnaga
<p>الاخ الكريم هل يمكن الحصول على اعلاف اسماك بنسبة بروتين من 55 الى 60 %</p>
asad
<p>السلام عليكم ورحمة الله وبركاته&nbsp;&nbsp; تربية الماعز&nbsp;&nbsp;&nbsp; بطريقة الحظائر المغلقه&nbsp;&nbsp;&nbsp; طريقه&nbsp; غير مربحه&nbsp; لان الناعز من الحيوانات الكانسه&nbsp;&nbsp; وبالتالى&nbsp; لا بد لها من الرعى فى الغابات والحشائش وطبعا&nbsp; عندنا فى مصر نفتقد الى المراعى الطبعيه&nbsp; وبالتالى هذا المشروع&nbsp;&nbsp; لا ينجح فى مصر وانصح الاخوه المثتسمرين بعدم الاقدام عليه&nbsp;&nbsp;&nbsp; باستثناء بعض انواع الماعز المتخصصه فى انتاج الحليب&nbsp; يمكن تربيتها بالطريقه المذكوره&nbsp; ولاكن برضو العائد المادى لها&nbsp; ضعيف&nbsp;&nbsp;&nbsp; اشكركم وربنا يوفق الجميع</p>
asad فى 24 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
Elnagdy
<address>كويس والله</address><address>يعنى الاستفاده من ناحيتين</address><address>تسالى واستمتاع وتجربه جديده بموقع خاص</address><address>بجد شئ لذيذ</address>
davidgamay
<p>احسنت يا عاطف</p>
davidgamay
<p>الحمد لله الذي سخر لي كل من في هذا العمل ليخرج بصورته هذه</p>
nVIDIA
<p>جميييييييله جدا يا هبه</p>
nVIDIA فى 24 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
mohnedtamer
<p><strong>اخى الكريم شكرا على المعلومات الجيدة والفيدة بس عندى بعض الأسئلة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟</strong></p> <p><strong>ماهى انواع الكاميرات ؟ </strong></p> <p><strong>هل هى صينى ولا يابانى ولا ماليزى ولا نوع اخر ؟</strong></p> <p><strong>ارجو الرد وشكرأ ........................................</strong></p>