تعليقاتى
<p>يا كابتن / عمرو ماهر</p>
<p>ايه المبني الجميل دة ( المباني الحمراء )</p>
<p>الف مبــرووووك علي افتتاح المبني</p>
عمرو ماهر عباس فى
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>نريد أن نعرف هل هذه اسعار جملة بسوق العبور</p>
<p>ام سعر بيع للمستهلك العادى</p>
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>ايه الجمال و العظمة ده</p>
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>الاخ الكريم هل يمكن الحصول على اعلاف اسماك بنسبة بروتين من 55 الى 60 %</p>
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تربية الماعز بطريقة الحظائر المغلقه طريقه غير مربحه لان الناعز من الحيوانات الكانسه وبالتالى لا بد لها من الرعى فى الغابات والحشائش وطبعا عندنا فى مصر نفتقد الى المراعى الطبعيه وبالتالى هذا المشروع لا ينجح فى مصر وانصح الاخوه المثتسمرين بعدم الاقدام عليه باستثناء بعض انواع الماعز المتخصصه فى انتاج الحليب يمكن تربيتها بالطريقه المذكوره ولاكن برضو العائد المادى لها ضعيف اشكركم وربنا يوفق الجميع</p>
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<address>كويس والله</address><address>يعنى الاستفاده من ناحيتين</address><address>تسالى واستمتاع وتجربه جديده بموقع خاص</address><address>بجد شئ لذيذ</address>
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>احسنت يا عاطف</p>
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>الحمد لله الذي سخر لي كل من في هذا العمل ليخرج بصورته هذه</p>
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>جميييييييله جدا يا هبه</p>
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p><strong>اخى الكريم شكرا على المعلومات الجيدة والفيدة بس عندى بعض الأسئلة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟</strong></p>
<p><strong>ماهى انواع الكاميرات ؟ </strong></p>
<p><strong>هل هى صينى ولا يابانى ولا ماليزى ولا نوع اخر ؟</strong></p>
<p><strong>ارجو الرد وشكرأ ........................................</strong></p>
24 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود


