تعليقاتى
<h1>ربنا يتولانا برحمته</h1>
en_azza فى
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>شكرا على المعلومات ديه ياخالو بس انا كنت قرأت مره ان جرهام بل مش المخترع الحقيقى للتليفون والحقيقى هو "ميوتشى"</p>
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>ايه النظارات ديه</p>
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1>العلماء العرب زمان كان ليهم مكانتهم والكل كان بيقدرهم دلوقتى الغرب اخد مننا القديم بتاعنا وطوره واحنا زى مااحنا</h1>
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1>سبحان الله</h1>
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1>شكرا على الاضافات ديه يااستاذ عبد الوهاب</h1>
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>عسل ياهبه انتى ومحمد بس محمد استغلالى وواخد الصوره لحسابه</p>
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>كلام جميل</p>
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>مطلوب شركات توريد وتركيب مصائد ذبابة الزيتون وعمل برنامج مكافحة لها</p>
<p>محمد سعده </p>
<p>0105143882</p>
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>جميله</p>
<p>بس سؤال: هى المقاله ديه انت اللى كتابها؟؟</p>
<p>حفظا للامانة مفروض تكتب انه منقول ولو تعرف اسم كاتبها تكتب اسمه</p>
<p>على فكرة لو مش عارف اسم اللى كتب المقالة اقولهولك.</p>
<p>"يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَلْتَنظُرْ نَفْسٌ مَّا قَدَّمَتْ لِغَدٍ..."</p>
30 يونيو 2010
شارك بالرد
0 ردود