تعليقاتى

wintermemories
<h1>ربنا يتولانا برحمته</h1>
en_azza فى 30 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
wintermemories
<p>شكرا على المعلومات ديه ياخالو بس انا كنت&nbsp;قرأت مره ان جرهام&nbsp;بل مش المخترع الحقيقى للتليفون&nbsp;والحقيقى هو "ميوتشى"</p>
en_azza فى 30 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
wintermemories
<p>ايه النظارات ديه</p>
en_azza فى 30 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
wintermemories
<h1>العلماء العرب زمان كان ليهم مكانتهم والكل كان بيقدرهم دلوقتى الغرب اخد مننا القديم بتاعنا وطوره واحنا زى مااحنا</h1>
en_azza فى 30 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
wintermemories
<h1>سبحان الله</h1>
en_azza فى 30 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
wintermemories
<h1>شكرا على الاضافات ديه يااستاذ عبد الوهاب</h1>
en_azza فى 30 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
wintermemories
<p>عسل ياهبه انتى ومحمد بس محمد استغلالى وواخد الصوره لحسابه</p>
en_azza فى 30 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
wintermemories
<p>كلام جميل</p>
en_azza فى 30 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود
habeby313
<p>مطلوب شركات توريد وتركيب مصائد ذبابة الزيتون وعمل برنامج مكافحة لها</p> <p>محمد سعده&nbsp;</p> <p>0105143882</p>
bactouch
<p>جميله</p> <p>بس سؤال: هى المقاله ديه انت اللى كتابها؟؟</p> <p>حفظا للامانة مفروض تكتب انه منقول ولو تعرف اسم كاتبها تكتب اسمه</p> <p>على فكرة لو مش عارف اسم اللى كتب المقالة اقولهولك.</p> <p>"يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَلْتَنظُرْ نَفْسٌ مَّا قَدَّمَتْ لِغَدٍ..."</p>
bactouch فى 30 يونيو 2010 شارك بالرد 0 ردود