تعليقاتى

Howwarah
<p>وصل البارحة1/7/2010 الى ارض الاردن حواره /الولايات المتحدة الامريكيه المغترب محمد احمد سالم حداد هذه تهنئة له بالسلامه. واهلا به في ربوع حواره راجين له اجازة ممتعه بين اهله واخوته في حواره اربد ( والحمد لله على السلامه )وهو من الذين سجلوا اسمائهم في كشف مواعيد قدوم المغتربين والموعد القادم هو 4/7 مع المغترب احمد محمود طناش اوصله الله لنا سالما وفي 5/7 كل من مؤيد سهل طناش ومحمد عاطف حداد وامه هدى</p>
asalet-sinaa
<p style="text-align: center;"><strong>شكرا يانيفيديا ... نورت الموضوع بردك .. اسعدنى مرورك</strong></p>
asalet-sinaa
<p style="text-align: center;"><strong>شكرا يانيفيديا ... نورت الموضوع بردك .. اسعدنى مرورك</strong></p>
asalet-sinaa
<p style="text-align: center;"><strong>شكرا يانيفيديا ...&nbsp;نورت الموضوع&nbsp;بردك </strong></p>
asalet-sinaa
<p style="text-align: center;"><strong>هههههههههههههههههههه</strong></p> <p style="text-align: center;"><strong>اكيد هتلاقى طريقة وهتتصرف</strong></p> <p style="text-align: center;"><strong>شكرا على التعليق . نورت الموضوع . واسعدنى ردك</strong></p>
asalet-sinaa
<p style="text-align: center;"><strong>شكرا على التعليق . نورت الموضوع . واسعدنى ردك</strong></p>
asalet-sinaa
<p><strong>اتفضل خد اللى انت عايزة الموقع موقعك</strong></p> <p><strong>شكرا على التعليق . نورت الموضوع . واسعدنى ردك</strong></p>
hoara
<p>ممييحن</p>
AlMoalem
<p>بالتوفيق انشاء الله</p>
abuelata-vet
<p>أعتقد أنه من الأفضل عن استلام عجول قادمه من السوق أو التاجر المورد لابد من استقبالها على دريس أفضل وتوضع فى عنبر الأستقبال لمده لاتقل عن ثلاثة أو أربع ايام لأنه فى حالة وجود تاجر يتم ارجاع اى عجول فيها حرارات أو مشاكل هضم أو انتفاخات أوظهور حالات عرج و بعد ذلك يتم وزن العجول وترقيمهاو اعطاء الأستقبال من مضادات الديدان الكرش و الكبدو فى موسم الصيف يفضل اعطاء مضادات طفيليات الدم لأن القراد ينتشر فى الصيف و بعد ذلك بأربع أيام يفضل اعطاء التحصينات تباعا بين كل تحصين و أخر 10 أيام</p>