تعليقاتى
<h1>فن ورسم واثارة</h1>
<p> </p>
الشركة العربية للاعلان فى
6 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1>جميل جدا التألق والجمال</h1>
6 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h3 style="text-align: center;">ويبقى السؤال كيف تم التنفيذ بعد التصميم اكيد مكلفة جدا</h3>
<h3 style="text-align: center;">رغم انها فيها تصميمات قديمة ..</h3>
6 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>نصائح بالطبع غاية فى الأهمية لأخلاقيات الخطاط</p>
<p>شكرا لكم لذكرها </p>
5 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>أخي هيثم أتمنى لك التوفيق من الله سبحانه وتعالى</p>
<p>ولأساتذتنا الجغرافيين في مصر كل التقدير والحب والاحترام</p>
5 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>والله يا أستاذ على.. شكلك كده تبع الحزب غير مبشر وهمك مصالح بعض الشخوص يعنى من النوع إللى يرضى رموز الحزب لغرض مصالحك الخاصه تبع الحزب كفايانه بقى فين الحق يا خلق الناس مخنوقه</p>
<p> </p>
<p>عبدالخالق أبوزينه ......أحد أبناء ديرب</p>
5 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>أرجو من الله العلي القدير أن يحفظ أساتذتنا في مصر وأخي الحبيب هيثم</p>
5 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>المقال مفيد و ينقصه فقط بيان توضيحى من الزرع الى الحش و التزهير و شكرا</p>
5 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>المقال مفيد و ينقصه فقط بيان توضيحى من الزرع الى الحش و التزهير و شكرا</p>
5 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>تعليقات الاخوة في الفيس بووك حول هذه الصورة ننقلها لكم </p>
<p>
<p><strong>Mohmad Tanash‏ , Hussien Naser Shatnawi‏ و Nadia Sh‏</strong> معجبون بهذا</p>
<p><strong>Hussien Naser Shatnawi</strong> مبروك لاعز صحابي حمزه طناش ... خريج جامعة العلوم قسم الفيزياء</p>
<p><strong>Ahmad Bataineh</strong> الف مبروك وعقبال عند كل الشباب يا رب</p>
<p>على راسي ابو طناش </p>
<p><strong>Muayyad Sahal Tanash</strong> مبارك يا حمزة ان شاء الله _· </p>
<p><strong>Mohmad Tanash</strong> ‎Mabrouk 2nsllah ‎ </p>
<p><strong>Muayyad Sahal Tanash</strong> الف مبارك يا حمزة و عقبال الدكتور يا احلى حمزة طنااااااااش· </p>
<p><strong>Ahmad tanash</strong> شو هذا والله ما عرفتك يا ابن عمي الف مبروك وعقبال الدكتور . بدي تطلع احسن من نيوتن </p>
<p><strong>Ziad Tanash</strong> ‎hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh‎· </p>
<p>Ziad Tanash ‎niotn o bas ma fee kalam‎ </p>
<p><strong>Khaled Shatnawi</strong> الف مبرووووووك </p>
</p>
5 يوليو 2010
شارك بالرد
0 ردود


