تعليقاتى
صباح الخير انا بدرس في كليه بس عايزه ادرس في المعهد العالي للسينما قسم اخراج ينفع ادخل وانا بدرس في نفس الوقت؟ وياتري هل دخولي لو اتقبلت هيصنف علي انه دراسات حره ولا كأني زي اي طالب دخل من ثانوي علي طول؟
ياريت تقولولي من فضلكم
ميرسي جدا :)
Eman Tohamy فى
6 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>باشـــرب مــن الدلـــه ولو كلها ســـــم <br />ماهــــز فنجالك ولا قــــول كافJــــي <br /><br />مــــادام من يمنـــــاك وتقول لي ســـم <br />باسم الله اشرب كل سمــّك عـوافــــــــي</p>
5 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>Funny and Expressive.</p>
5 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 0pt;" dir="rtl">الشيخ / جمال محمد عبدالله الشعري</p>
<p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 0pt;" dir="rtl"> ذمـار_ حارة الصلعة</p>
<p> موبايل/ 771959797</p>
5 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 0pt;" dir="rtl">الشيخ / جمال محمد عبدالله الشعري</p>
<p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 0pt;" dir="rtl"> ذمـار_ حارة الصلعة</p>
<p> موبايل/ 771959797</p>
5 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1>عبده حسين الشعري</h1>
<h1>ابـــــو اشجان</h1>
<p> </p>
5 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1 style="text-align: center;">حللت الصوووووووووور</h1>
5 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1>رومانسي<br />تحيه وتقدير لذوقك الرائع<br />قصيده جدا جميله واختيارك<br />للابيات يعبر عن تألقك الدائم<br />في الانتقاء رئعه بالفعل<br />يعطيك العافيه واتمنى لك مزيد من التوفيق<br />تحياتــــــــي</h1>
5 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1>رومانسي حايلي<br />تحيه وتقدير لذوقك الرائع<br />قصيده جدا جميله واختيارك<br />للابيات يعبر عن تألقك الدائم<br />في الانتقاء رئعه بالفعل<br />يعطيك العافيه واتمنى لك مزيد من التوفيق<br />تحياتــــــــي</h1>
5 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>إبنتى العزيزه</p>
<p>السلام والتحيه أنا سعيده جدا بنشاطك وسرعه إيجاد الوسائل لتصل بنا إلى سيوه</p>
<p>العرض وافى جدا وأكثر من ممتاز. وفقك الله لطريق النجاح. حاضر سأكتب لك خصيصا موضوع عن كيف يتعامل المدير مع مرؤوسيه فى القريب العاجل</p>
5 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود



