تعليقاتى

Emycinemalover
صباح الخير انا بدرس في كليه بس عايزه ادرس في المعهد العالي للسينما قسم اخراج ينفع ادخل وانا بدرس في نفس الوقت؟ وياتري هل دخولي لو اتقبلت هيصنف علي انه دراسات حره ولا كأني زي اي طالب دخل من ثانوي علي طول؟ ياريت تقولولي من فضلكم ميرسي جدا :)
husseinalyemeney
<p>باشـــرب مــن الدلـــه ولو كلها ســـــم <br />ماهــــز فنجالك ولا قــــول كافJــــي <br /><br />مــــادام من يمنـــــاك وتقول لي ســـم <br />باسم الله اشرب كل سمــّك عـوافــــــــي</p>
Vendetta
<p>Funny and Expressive.</p>
ali771445088
<p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 0pt;" dir="rtl">الشيخ / جمال محمد عبدالله الشعري</p> <p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 0pt;" dir="rtl">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ذمـار_ حارة الصلعة</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; موبايل/&nbsp; 771959797</p>
husseinalyemeney
<p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 0pt;" dir="rtl">الشيخ / جمال محمد عبدالله الشعري</p> <p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 0pt;" dir="rtl">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ذمـار_ حارة الصلعة</p> <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; موبايل/&nbsp; 771959797</p>
husseinalyemeney
<h1>عبده حسين الشعري</h1> <h1>ابـــــو اشجان</h1> <p>&nbsp;</p>
ali771445088
<h1 style="text-align: center;">حللت الصوووووووووور</h1>
ali771445088
<h1>رومانسي<br />تحيه وتقدير لذوقك الرائع<br />قصيده جدا جميله واختيارك<br />للابيات يعبر عن تألقك الدائم<br />في الانتقاء رئعه بالفعل<br />يعطيك العافيه واتمنى لك مزيد من التوفيق<br />تحياتــــــــي</h1>
ali771445088
<h1>رومانسي حايلي<br />تحيه وتقدير لذوقك الرائع<br />قصيده جدا جميله واختيارك<br />للابيات يعبر عن تألقك الدائم<br />في الانتقاء رئعه بالفعل<br />يعطيك العافيه واتمنى لك مزيد من التوفيق<br />تحياتــــــــي</h1>
DrNabihaGaber
<p>إبنتى العزيزه</p> <p>السلام والتحيه أنا سعيده جدا بنشاطك وسرعه إيجاد الوسائل لتصل بنا إلى سيوه</p> <p>العرض وافى جدا وأكثر من ممتاز. وفقك الله لطريق النجاح. حاضر سأكتب لك خصيصا موضوع عن كيف يتعامل المدير مع مرؤوسيه فى القريب العاجل</p>