تعليقاتى
<p>from this long distance , from Africa continent , fron above some Elephant, from between woods , from coco-nut country , from between black people ,from this green paradise </p>
<p>for My family , spacially for My cherisher Mother, for my dear sisters , for my Nephew (Rashed), for my brothers , for all people around .</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p>CONGRATULATION</p>
<p> </p>
محمد عبدالكريم حامد شطناوي فى
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>for all my family</p>
<p>congratulation</p>
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>For my brother ( Abu-Rashed )</p>
<p>go ahead with your son , allah bliss you .</p>
<p>congratulation</p>
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>for my dear sister ( um- Rashed) congratulation</p>
<p>you know how rear your son and you succeeeded</p>
<p>congratulation</p>
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>congratulation my nephew .I just want to say thank you for this success , because you make us proud in you and in our selves , go ahead hero . my greeting your uncle Mohammad abd-alkareem hamed shatnawi </p>
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>موضوع جيد وهادف بنفس الوقت ونتمى المزيد</p>
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1>اسنملفت ناكا نبنن</h1>
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>السلام عليكم</p>
<p>اتمني لك كل توفيق ونجاح,,,انا عندي منزل صغير في قريه ومربي دجاج عايز مساعدة فنيه من سيتك عن التربيه وكيف اقي الدجاج من الهزل وكيف تتم عمليه التحصينات الوقائيه لهم</p>
<p> شكرآ</p>
<p> أ/ محمد فريد جابر</p>
<p> 0142878745</p>
<p> 0109175174</p>
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>ممتاز</p>
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>بسم الله الرحمن الرحيم</p>
<p>انا متخرج منكليه الاداب جامعه طنطا سنه 2008 بس دلخت الجيش وخلصت في 3/2010 وكنت واخد كورس في 2007 في arc map, arc catalog ومن ساعتها وانا مش لاقي شغل فيها ولا حتي تدريب بس اي حد بدخله بيقول انا عايز راجل يكون عنده خبره يشتغل لحد ما ابتديت افكر ابعد عن المجال ده خالص بس ربنا وفقني في الوصول اي الموقع ده ونفسي اجد وظيفه كويسه منه ان شاء الله بس انا عايز اضافه الشركات اللي بتطلب الوظائف في GIS او حتي علي الاقل اللي عندها ممكن اتدرب, انا عارف ان موجود عناوين الشركات الالكترونيه اللي شغاله في المجال كلها بس مش متحدد انها كانت عايزه اولا حد يشتغل عندها وطبعا انتو عارفين ارسال الc.v معدش حد بيديله اهتمام فبطلب منكم بس العونفي ايجاد وظيفه في احدي الشركات او لو انا مش جاهز دلؤتي للشغل حد يدلني آخد ايه كورسات علشان اعرف اشتغل في المجال ولكم جزيل الشكر واسف علي الاطاله</p>
<p>اسامه سالم</p>
<p> </p>
9 أغسطس 2010
شارك بالرد
0 ردود

