تعليقاتى
<p style="text-align: center;">ما شاء الله المقال جميل جدا و مؤثر بجد</p>
<p style="text-align: center;">ربنا يسكنهم فسيح جناته</p>
Asmaa Elnahrawy فى
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>السلام عليكم ورحمة الله وبركاته</p>
<p>عايز استفسر يااخ حسن عن نوع الزجاجة وياريت تضع صورة للزجاجة</p>
<p>حتى نتمكن من معرفة انها تغذو السوق او غير ذلك زي ما انت عارف</p>
<p>انواع كثيرة وشهيرة لكن ايه هي الامتيازات اللي ممكن نقدم بها المنتج</p>
<p>زي ياهوو\انجوي\فيتراك\تويست</p>
<p>يعني انا اشتغل 3 انواع عصير كل نوع بسعر على حسب الجودة</p>
<p>وبشتغل بعصير من المنصورة سعره جميل</p>
<p>لكن بالنهاية تهمنا الجودة لانه الجودة 100% انشاء الله اتوقع خير</p>
<p>0144181716</p>
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود
<h1>مشروع جميل يا احمد وجزاك الله خيرا</h1>
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p><img src="http://www.s3udy.net/pic/thankyou003_files/18.gif" border="0" /></p>
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p><img src="file:///C:/Users/ahmed/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-1.png" border="0" /><br /><img src="http://www.s3udy.net/pic/thankyou006_files/61.gif" border="0" /><img src="file:///C:/Users/ahmed/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png" border="0" /></p>
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p>اللهم انك عفو كريم تحب العفو فاعفو عنا .. اللهم فرج همنا وا شرح صدرنا ويسر لنا أمرنا .. سداوى احمد محمد مصطفى</p>
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p><img src="http://www.s3udy.net/pic/thankyou005_files/38.gif" border="0" /></p>
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p><img src="http://www.s3udy.net/pic/thankyou005_files/38.gif" border="0" /></p>
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p><img src="http://www.s3udy.net/pic/thankyou005_files/38.gif" border="0" /></p>
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود
<p><img src="http://www.s3udy.net/pic/thankyou005_files/38.gif" border="0" /></p>
6 سبتمبر 2010
شارك بالرد
0 ردود



