تعليقاتى

mime78

شكرا ليك وبارك الله فيك

ميمى الخطاط فى 12 يناير 2011
mime78

شكرا ليك

ميمى الخطاط فى 12 يناير 2011
saaama

يوجد عائلة قميحه فى بلصفوره والمنشاة والبلينا وابوشوشه وهم من اقدم عائلات الصعيد ونسبهم من شبه الجزيره العربيه . (وشكرا)

dr-amany

موضوع جميل جدا جدا .... بارك الله فيك

dr-amany

موضوع جميل ورائع بجد وفقك الله ورعاك وحفظك وياريت تكثر من موضوعات الفنون بشكل عام لانى بجد مهتمة بالفن التشكيلى ... بارك الله فيك وجزاك الله كل خير ...

hananahmed50

السلام عليكم
انا متزوجة من سنتين مع العلم لم يحدث حمل لان زوجى عند بعض المشاكل فى الحيونات المنوية ونصائح الدكتور بعمل الحقن المجهرى وانا لس عملها يوم 28/12/2010 حتى الان مع العلم ان موعد الدورة كان يوم 8/1/2011 وانهارد يوم 12/1/2011 وانا لس معملتش اى تحليل حمل لان الدكتور امرنى اعمل التحليل يوم 15/1/2011 بس انا تعبانة جدا عندى والام فى البطن والام فى الظهر جدا ومن 8 ايام قبل موعد الدورة نزل علية افرازت لونها بنى خفيف ونقطعت بس انا تعبانة وقلقانة جدا هل انا حمل ولا لا برجاء الرد فى اسرع وقت شكرا

hananahmed50

السلام عليكم
انا متزوجة من سنتين ولم يحدث حمل لان زوجى عندو بعض مشاكل فى الحيونات المنوية والدكتور نصح بعملية الحقن المجهرى وانا عملها يوم 28/1/2011 وانهاردة 12/1/2011 مع العلم ان الدورة معدها يوم 8/1/2011 ومع العلم انى تعبانة جدا عندى وجع فى بطنى جدا وظهرى ومن حولى8ايام نزل علية فرازات لونها بنى خفيف وانقطعت الوجع مزال موجود عندى وانا لس معملتش اى اختبار حمل حسب تعلمات الدكتور قول اعملها بعد العملية ترجع الاجنية بة 19 يوم وانا خائف جدا هل الاغراض المرجود عند اعراض حمل ولا نزول الدورة ارجوك رد علية فى اقرب وقت شكرا

nana12

جميلة كلماتك يا رب الكل يسمعها ويستوعبها جزاك الله كل خير

honey4all

ان شاء الله هيكون فيه لعب تانيه ويا رب اكون عن حسن ظنكوا دايما

marwa elsharqawi فى 12 يناير 2011
honey4all

الشكر لله
اى خدمه

marwa elsharqawi فى 12 يناير 2011