تعليقاتى
يوجد عائلة قميحه فى بلصفوره والمنشاة والبلينا وابوشوشه وهم من اقدم عائلات الصعيد ونسبهم من شبه الجزيره العربيه . (وشكرا)
موضوع جميل جدا جدا .... بارك الله فيك
موضوع جميل ورائع بجد وفقك الله ورعاك وحفظك وياريت تكثر من موضوعات الفنون بشكل عام لانى بجد مهتمة بالفن التشكيلى ... بارك الله فيك وجزاك الله كل خير ...
السلام عليكم
انا متزوجة من سنتين مع العلم لم يحدث حمل لان زوجى عند بعض المشاكل فى الحيونات المنوية ونصائح الدكتور بعمل الحقن المجهرى وانا لس عملها يوم 28/12/2010 حتى الان مع العلم ان موعد الدورة كان يوم 8/1/2011 وانهارد يوم 12/1/2011 وانا لس معملتش اى تحليل حمل لان الدكتور امرنى اعمل التحليل يوم 15/1/2011 بس انا تعبانة جدا عندى والام فى البطن والام فى الظهر جدا ومن 8 ايام قبل موعد الدورة نزل علية افرازت لونها بنى خفيف ونقطعت بس انا تعبانة وقلقانة جدا هل انا حمل ولا لا برجاء الرد فى اسرع وقت شكرا
السلام عليكم
انا متزوجة من سنتين ولم يحدث حمل لان زوجى عندو بعض مشاكل فى الحيونات المنوية والدكتور نصح بعملية الحقن المجهرى وانا عملها يوم 28/1/2011 وانهاردة 12/1/2011 مع العلم ان الدورة معدها يوم 8/1/2011 ومع العلم انى تعبانة جدا عندى وجع فى بطنى جدا وظهرى ومن حولى8ايام نزل علية فرازات لونها بنى خفيف وانقطعت الوجع مزال موجود عندى وانا لس معملتش اى اختبار حمل حسب تعلمات الدكتور قول اعملها بعد العملية ترجع الاجنية بة 19 يوم وانا خائف جدا هل الاغراض المرجود عند اعراض حمل ولا نزول الدورة ارجوك رد علية فى اقرب وقت شكرا
جميلة كلماتك يا رب الكل يسمعها ويستوعبها جزاك الله كل خير


شكرا ليك وبارك الله فيك