تعليقاتى
روتين الامتحانات ياترى ممكن في يوم يتغير ( التنبيه على الصوت العالي - عدم مراعاة الطلبه اثناء الامتحان - حديث المراقبين اللي بيكونوا هم اللي صوتهم علي وازعاج مش الطلبه - التفتيش الغير مبرر واللي بيعمل قلق غير عادي في اللجنة ويمكن يكون سبب في تشتيت الانتباه ........... وغيره كثير )
يارب يتغير ويفهموا ان كل مرحله وليها أسلوبها الخاص بيها في التعامل اثناء الامتحانات
14 يناير 2011
شارك بالرد
2 ردود
كيف يمكن فك حساس السلانسية للسيارة الادا 2110 حيث انه يوجد تحت المانيفول اريد المساعدة والرد شكرا
14 يناير 2011
شارك بالرد
0 ردود
الكلام جميل
وطبعا لازم الدكاترة تكون قدوة امام الطلبه
وتراعي حالات الطالبه
مش يكون هناك تحكمات وخلاص
ما هو ده شعبنا ينفذ الاوامر من غير ما يفهمها
بس واضح ان الاستاذ كان مش مركز في الامتحان
14 يناير 2011
شارك بالرد
2 ردود

شكرا علي الموضوع يا مستر انا محمد حسن في 1/1