تعليقاتى

mohamed-hassan

شكرا علي الموضوع يا مستر انا محمد حسن في 1/1

hebabebo

ركز انت بس وهي تعدي ان شاء الله
ههههههههههههه

هنا طه فى 14 يناير 2011
hebabebo

مش للدرجة دي
بس ممكن يتغيروا هم من غير ما يروحوا في حتى
هههههههه

هنا طه فى 14 يناير 2011
hebabebo

يارب يهديهم
ربنا يسمع منك

هنا طه فى 14 يناير 2011
islammatafy

عندك حق والله يارب يتغير او الناس الى عامله الروتين ده يموتو كدا هيتغير ان شاء الله

islam matafy فى 14 يناير 2011
hebabebo

روتين الامتحانات ياترى ممكن في يوم يتغير ( التنبيه على الصوت العالي - عدم مراعاة الطلبه اثناء الامتحان - حديث المراقبين اللي بيكونوا هم اللي صوتهم علي وازعاج مش الطلبه - التفتيش الغير مبرر واللي بيعمل قلق غير عادي في اللجنة ويمكن يكون سبب في تشتيت الانتباه ........... وغيره كثير )
يارب يتغير ويفهموا ان كل مرحله وليها أسلوبها الخاص بيها في التعامل اثناء الامتحانات

kasdfgh

كيف يمكن فك حساس السلانسية للسيارة الادا 2110 حيث انه يوجد تحت المانيفول اريد المساعدة والرد شكرا

asdfgh فى 14 يناير 2011 شارك بالرد 0 ردود
islammatafy

هههههههه اه مكنش مركز خالص ربنا يهدى ياباشا شكرا ليكى جدا

islam matafy فى 14 يناير 2011
islammatafy

شكرا ان شاء الله نصيحة مقبوله

islam matafy فى 14 يناير 2011
hebabebo

الكلام جميل
وطبعا لازم الدكاترة تكون قدوة امام الطلبه
وتراعي حالات الطالبه
مش يكون هناك تحكمات وخلاص
ما هو ده شعبنا ينفذ الاوامر من غير ما يفهمها
بس واضح ان الاستاذ كان مش مركز في الامتحان