تعليقاتى
ما هو رايكم في نظام فودافون السنوي
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته يارب اذن الله تعالى نفيد ونستفاد عن تربية الارانب وياجماعه اللى عندو اى اسفسار من الاخوه المربيين يقول او الاخوه اللى عاوزين يربو
بعد اذن حضراتكم ارجو الاجابة على استفساري انا امتلك ارض زراعية اريد معرفة المساحة الواجب زراعتها من برسيم او غيرة لتغطي احتياجات الراس الواحدة من الجاموس ان كانت حلاب واحتياجات الاعمار الصغيرة اي من بعد الفطام وما هي المدة التي تغطيها هذة المساحة للاستهلاك
الكاتب الواعد السيد فتحى حسان
أشكر الله تعالى وأحييك لما وعدت به. فقط أرجو إعادة نشر مقالاتك ومقمات أعمالك فى ديباجة مقتصدة بعيدا عن الإسهاب والمقالية التى لا يسيغها عصرنا . أعنى الدخول فى الموضوع من أقصر طريق ، وحتى أستطيع أن أتابعك
كلام معبر وصادق ويوضح المعنى الحقيقي للصداقة
لأن كثير من الناس في هذه الأيام يفتقر للمعني الحقيقي للصداقة
وقلت الصداقات الحقيقية وانتشرت المصالح والمجاملات ويحسبها البعض صداقة ولكنه يكون مخطأ
ياريت يستوعب العالم المحيط بنا معني الصداقة ويقدسها ويحترمها ويتعامل بيها بكل معانيها الحلوة دون مصالح او كذب او خداع
موضوع مميز
بارك الله فيــك على المجهود
شكـــــــــــــــرا
لك اطيب التحيات والمنى
كلام جميل جدا على فكرة وان شاء الله اكون من منفذى العادات السبع. جزاك الله كل خير
بارك الله فيك
بعد ازن حضرتك يا دكتور انا ان شاء الله من مؤيدين حضرتك وطموحات حضرتك وانا اتمنى ان اكون احد طلابك.




السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أشكرك أخي الفاضل على تعليقك , للاتصال يمكنك الرجوع الى خانة من نحن ؟ على موقعي لتعميق أواصر المتفائلين , أكرر شكري وامتناني ,,
أخوك