تعليقاتى

nazrat

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أشكرك أخي الفاضل على تعليقك , للاتصال يمكنك الرجوع الى خانة من نحن ؟ على موقعي لتعميق أواصر المتفائلين , أكرر شكري وامتناني ,,
أخوك

محمدمسعدالبرديسي فى 15 يناير 2011
mandour101

ما هو رايكم في نظام فودافون السنوي

amerhossin

السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته يارب اذن الله تعالى نفيد ونستفاد عن تربية الارانب وياجماعه اللى عندو اى اسفسار من الاخوه المربيين يقول او الاخوه اللى عاوزين يربو

johncena2222

بعد اذن حضراتكم ارجو الاجابة على استفساري انا امتلك ارض زراعية اريد معرفة المساحة الواجب زراعتها من برسيم او غيرة لتغطي احتياجات الراس الواحدة من الجاموس ان كانت حلاب واحتياجات الاعمار الصغيرة اي من بعد الفطام وما هي المدة التي تغطيها هذة المساحة للاستهلاك

HAKIM

الكاتب الواعد السيد فتحى حسان
أشكر الله تعالى وأحييك لما وعدت به. فقط أرجو إعادة نشر مقالاتك ومقمات أعمالك فى ديباجة مقتصدة بعيدا عن الإسهاب والمقالية التى لا يسيغها عصرنا . أعنى الدخول فى الموضوع من أقصر طريق ، وحتى أستطيع أن أتابعك

DR.HAKIM فى 15 يناير 2011 شارك بالرد 0 ردود
hebabebo

كلام معبر وصادق ويوضح المعنى الحقيقي للصداقة
لأن كثير من الناس في هذه الأيام يفتقر للمعني الحقيقي للصداقة
وقلت الصداقات الحقيقية وانتشرت المصالح والمجاملات ويحسبها البعض صداقة ولكنه يكون مخطأ
ياريت يستوعب العالم المحيط بنا معني الصداقة ويقدسها ويحترمها ويتعامل بيها بكل معانيها الحلوة دون مصالح او كذب او خداع

ahmed20101880

موضوع مميز

بارك الله فيــك على المجهود

شكـــــــــــــــرا

لك اطيب التحيات والمنى

islammatafy

كلام جميل جدا على فكرة وان شاء الله اكون من منفذى العادات السبع. جزاك الله كل خير

islammatafy

بارك الله فيك

islammatafy

بعد ازن حضرتك يا دكتور انا ان شاء الله من مؤيدين حضرتك وطموحات حضرتك وانا اتمنى ان اكون احد طلابك.