تعليقاتى
السلام و التحيه
و الله يا أستاذ برديسى فكرتنا بالزمن الجميل التى كانت فيه هذه المشاعر نابعه من القلوب تلقائيه لإننا نظرنا فى بيوتنا وجدنا الحنان و الحب و الإحترام يملاء المكان. نزلنا للشارع وجدنا الكل يحاول تنظيف المكان أمامه و يعاملك بأدب و إبتسامه.إنعكس كل ذلك على أخلاق معظم الناس. أشاركك الحلم و أتمنى أن يصبح حقيقه نراها قريبا.
سلام عليكم انا شاب سعودي ارغب بالزواج مسيار او شرعي بانسانة ممتازة شرط الجدية منها وان تكون مقيمة بالسعودية او سعودية الجنسية 36 سنة وسيم طيب خلوق متفهم رومنسي طويل ابيض للجادات الاتصال فقط الجادات 0563188583
جزاك الله خيرا جد رائع
انا اعرف ناس خرس مش بيتكلموا خالص
ممكن يا دكتور تخليهم يتكلموا
وانت مالك انت بالحاجات دى
يا دكتور احمد
ا/ احمد
نشكرك علي التواصل
بخصوص سؤالك المطروح فان العبره في تحديد تاريخ انهاء الخدمه سيكون وفقا لشهاده ميلاد الرقم القومي وذلك بشرط الا يكون هناك خطأ مادي في الشهاده اي ان البيانات الموجوده بها سليمه من واقع البيانات المسجله بالكمبيوتر وليس خطأ الموظف مصدر الشهاده
جزاكى الله ألف خير على كل معلومة بتفدينا بيها ،ماشاء الله المقالة رائعة أنا بنوتى عندها بالضبط 18 شهر وأنا للأسف كنت بقعدها أمام التلفزيون أوقات طويلة أوى بس على براعم وطيور الجنة وهى من كتير بتحب الموسيقى أوى وبتحب طيور الجنة أوى ى ى وبتزهق من براعم ولسة متكلمتش غير ماما بابا بتشوفنى بتكلم فى التليفون كتير وبعد أى مكالمة ترفع التليفون على طول تتكلم كتير بس ولا حاجة مفهومة وتحاول تتكلم معايا كتير و أنا للأسف مش بتكلم معاها كتير أنا حاسة إنى أجرمت فى حقها ممكن ألحق أصلح اللى بوظته؟وفى حاجة تانيه كتير أشلها أوقعدة على حجرى بلقيها تنظرلى أوى وتبتسملى ببطء كأنها بتقولى أضحكى أنا كتير ببتسم لها وأوقات بشخوت فيها كتير ملحوظة (وأنا حامل فيها أصبت بالعصب السابع والحمدلله ، وللأسف متعالجتش منه كويس علشان كنت حامل فسايب أثر والاثر ده بيظهر أوى لما أضحك) فهل حركة الابتسامة دى بسب أسلوبى معاها ولا بسب أثر العصب السابع ؟وجزاكى الله خيرا كثيرا





وفقنا الله واياكم لكل خير