تعليقاتى

mostafamohamed2

ردوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

mostafamohamed2

جمييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل

mostafamohamed2

goooooooooooooooooooood

naser156

حكايه ممتازة وكتاب ممتاز حقق مبيعات كبيرة لجودته شكرا لك وبالتوفيق

egypt201061

السلام عليكم ممكن اسئل سؤل اذاي اعمل عقد عمل للسعوديه او الكويت

رامي فى 19 يناير 2011 شارك بالرد 4 ردود
nazrat

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أحسنت يا بنيتي ووفقك الله , فأكثري من مقالاتك والاهتمام أكثر بموقعك الطيب
المخلص

mnouf

http://www.zwiatgarwan.net/vb/showthread.php?p=20448&posted=1#post20448

ahmed1611

السلام عليكم
انا احمد من مصر وارجو المساعدة يا اخوان
انا عندي مخزن وليس به عداد ذهبت الي شركه الكهرباء قالو لي مش ينفع نركب عداد الا في وجود المقايسة رحت الحي قالو مش بنطلع مقايسة انا دلوقتي مش عارف اعمل ايه انا تعبت من المشاوير دي وارجو من حضارتكم يقولي انا اطلع المقايسة دي ازاي او من اي جهة؟؟؟؟؟؟؟؟؟

AhmedIbrahim

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته أخي العزيز، من يتأمل في خلق الله تعالى لن يعدم العبرة أبداً، شكراً لزيارتك صفحتي المتواضعة وبارك الله فيك

أحمد سيد إبراهيم فى 19 يناير 2011
omara7mad

انا حاسس كأني شفتك