تعليقاتى
جمييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل
goooooooooooooooooooood
حكايه ممتازة وكتاب ممتاز حقق مبيعات كبيرة لجودته شكرا لك وبالتوفيق
السلام عليكم ممكن اسئل سؤل اذاي اعمل عقد عمل للسعوديه او الكويت
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أحسنت يا بنيتي ووفقك الله , فأكثري من مقالاتك والاهتمام أكثر بموقعك الطيب
المخلص
http://www.zwiatgarwan.net/vb/showthread.php?p=20448&posted=1#post20448
السلام عليكم
انا احمد من مصر وارجو المساعدة يا اخوان
انا عندي مخزن وليس به عداد ذهبت الي شركه الكهرباء قالو لي مش ينفع نركب عداد الا في وجود المقايسة رحت الحي قالو مش بنطلع مقايسة انا دلوقتي مش عارف اعمل ايه انا تعبت من المشاوير دي وارجو من حضارتكم يقولي انا اطلع المقايسة دي ازاي او من اي جهة؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته أخي العزيز، من يتأمل في خلق الله تعالى لن يعدم العبرة أبداً، شكراً لزيارتك صفحتي المتواضعة وبارك الله فيك
انا حاسس كأني شفتك



ردوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود