تعليقاتى
باين يا مؤمن مبسوط على هالوقفه ,لا كمان ساند حاله كويس و ايديه وراه للتوازن ازعراني
21 يناير 2011
شارك بالرد
0 ردود
ايوه يا بطل حيي الجماهير بس امسك بايدك مع بعض و الا بتقول ممنوع التصوير بايديك
21 يناير 2011
شارك بالرد
0 ردود
ايوه يا حوده ,من الان تدترب على العسكريه ههههه و اال بتدرب على الغسيل
20 يناير 2011
شارك بالرد
0 ردود
كيفكوا يا زعران ,
20 يناير 2011
شارك بالرد
1 ردود
♥ الحــب ♥ : فرصة ليصبح الإنسان أفضل وأجمـل وأرقـى ..
20 يناير 2011
شارك بالرد
0 ردود
كلام حلو وحقيقى جدا على فكرة
20 يناير 2011
شارك بالرد
0 ردود
لو خرجَ الماردُ من قُمْقُمِهِ
و قالَ لي : لبَّيْكْ
دقيقةٌ واحدةٌ لديكْ
تختارُ فيها كُلَّ ما تريدُهُ
من قِطَع الياقوتِ و الزُمرُّد
لاخترتُ ان ارى عينَيْكِ . . بلا تردُّد . .
20 يناير 2011
شارك بالرد
0 ردود
كلامك جميل جدا على فكرة ياسارة تسلم ايدك بجد
20 يناير 2011
شارك بالرد
0 ردود


شو يا مؤمن عاملك حالك شيف و اخواتك العمال ,جاي تشوفهم بشتغلا كويس و الا لا و باين اسومه الحرص تاعك الخاص من وقفته لووول