تعليقاتى

abuamoni

شو يا مؤمن عاملك حالك شيف و اخواتك العمال ,جاي تشوفهم بشتغلا كويس و الا لا و باين اسومه الحرص تاعك الخاص من وقفته لووول

abuamoni

باين يا مؤمن مبسوط على هالوقفه ,لا كمان ساند حاله كويس و ايديه وراه للتوازن ازعراني

abuamoni

ايوه يا بطل حيي الجماهير بس امسك بايدك مع بعض و الا بتقول ممنوع التصوير بايديك

abuamoni

ايوه يا حوده ,من الان تدترب على العسكريه ههههه و اال بتدرب على الغسيل

abuamoni

باينالجو عندكم حلو يا امامير , لانه مبسوطين و هو هيك لووووووووول

Elskede Amin Ghuzlan فى 20 يناير 2011
abuamoni

كيفكوا يا زعران ,

islammatafy

♥ الحــب ‏♥ : فرصة ليصبح الإنسان أفضل وأجمـل وأرقـى ..

islammatafy

كلام حلو وحقيقى جدا على فكرة

islammatafy

لو خرجَ الماردُ من قُمْقُمِهِ
و قالَ لي : لبَّيْكْ
دقيقةٌ واحدةٌ لديكْ
تختارُ فيها كُلَّ ما تريدُهُ
من قِطَع الياقوتِ و الزُمرُّد
لاخترتُ ان ارى عينَيْكِ . . بلا تردُّد . .

islammatafy

كلامك جميل جدا على فكرة ياسارة تسلم ايدك بجد