تعليقاتى

lylamohsen

هذه المقالة لم تفيدنى بشئ جديد عن الموجود فى الكتب وحتى لم يذكر فيها شيئ عن نشأة الموسيقى الموجود فى العنوان و لا حتى شكل الآلات عند الفراعنة ولا ماكانش عندهم غير الهارب.

sesonsaso

السلام عليكم
كلام حضرتك جميل جدا
وفعلا اكتر ناس بتشتت التفكير قبل الامتحان
هما اصدقاء السلبين

lylamohsen

لماذا تم تغيير إسم قاعة سيد درويش لتصبح المركز الأكاديمى للثقافة والفنون، هذا إسم يضحك لأنها تابعة للأكاديمية أولا وثانياً وهو الأهم ، أنها كانت جزء من التاريخ وتمثال سيد درويش اللى كان متعلق كرمز لها راح فين ، لماذا تشويه كل ماهو جميل، قاعة سيد درويش بناها أبو بكر خيرت عشان فرق الأكاديمية تجد مكان لتقديم عروضها، ياترى هانلاقى مين بيغنى ولا بيرقص بعد كده فى القاعة .

sesonsaso

فعلا الاباء اكثر اوقاتهم فى الشغل
او النوم حتى فى الاجازات مش بيفضوا لاولادهم
ياريت الاباء يفضوا شويه لابنائهم
حتى لايفتقدوا حنان وعاطفه الاباء

mohammedessam

شكرأ

ebtesamnaead

السلام عليكم
اسمى ابتسام
اخر دورة كانت 15-12-2010 ارجو اعلامى فى اى شهر الان

A2A2014

فعلاً من يقدم على الإنتحار بالفعل لا يكون إلا متخلفا...فالإنتحار اسلوب المتخلفين

ebtesamnaead

السلام عليكم
هذه المشاركة الاولى لى فارجو مساعدتى
لقد جاءت الدورة يوم 15 12 2010 كم اكون الان فى الحمل

islammatafy

جزاكى الله كل خير بجد بجد كلام جميل

deyaaeldeen

في انتظار الجديد