تعليقاتى
السلام عليكم
كلام حضرتك جميل جدا
وفعلا اكتر ناس بتشتت التفكير قبل الامتحان
هما اصدقاء السلبين
لماذا تم تغيير إسم قاعة سيد درويش لتصبح المركز الأكاديمى للثقافة والفنون، هذا إسم يضحك لأنها تابعة للأكاديمية أولا وثانياً وهو الأهم ، أنها كانت جزء من التاريخ وتمثال سيد درويش اللى كان متعلق كرمز لها راح فين ، لماذا تشويه كل ماهو جميل، قاعة سيد درويش بناها أبو بكر خيرت عشان فرق الأكاديمية تجد مكان لتقديم عروضها، ياترى هانلاقى مين بيغنى ولا بيرقص بعد كده فى القاعة .
فعلا الاباء اكثر اوقاتهم فى الشغل
او النوم حتى فى الاجازات مش بيفضوا لاولادهم
ياريت الاباء يفضوا شويه لابنائهم
حتى لايفتقدوا حنان وعاطفه الاباء
السلام عليكم
اسمى ابتسام
اخر دورة كانت 15-12-2010 ارجو اعلامى فى اى شهر الان
فعلاً من يقدم على الإنتحار بالفعل لا يكون إلا متخلفا...فالإنتحار اسلوب المتخلفين
السلام عليكم
هذه المشاركة الاولى لى فارجو مساعدتى
لقد جاءت الدورة يوم 15 12 2010 كم اكون الان فى الحمل
جزاكى الله كل خير بجد بجد كلام جميل
في انتظار الجديد





هذه المقالة لم تفيدنى بشئ جديد عن الموجود فى الكتب وحتى لم يذكر فيها شيئ عن نشأة الموسيقى الموجود فى العنوان و لا حتى شكل الآلات عند الفراعنة ولا ماكانش عندهم غير الهارب.