تعليقاتى

alhoot2011

الف مليؤن مبروك لي كل ال الطويقي
مصطفي عبود الطويقي رجل اعمال

Ahmedazarc

احييك يا دكتورة هدى هكذا تكون الايجابية وربما هى احدى الخطوات للوصول الى حلمنا جميعا بهواء وماء وغذاء نظيف خالى من التلوث. احييك على ذلك كما يمكننا مساعدتك فى نشر مركبك باستخدامه وتجريبه على محاصيل السكر مرة اخرى تحياتى

ucin

موقع اجتماعية ممتازة وشكرآ

salmask

بــــــ الله الرحمن الرحيم ــسم
التــ الطيبة لكم ـحية
اتشرف ان اكون معكم وامد لكم بعض المعلومات و الاحداث عن الاسكندريه
واتمنى لكم دوام التوفيق م/ سلمى

esraaali

انا طالبه فى الصف الثانى خدمه اجتماعيه بورسعيد واود ان اشكر الدكتور\محمد فاروق على هذا الموقع ومجهوده فى الموقع معانا والاستفاده منه وبجد اود اشكرك يا دكتور على هذا الموجوده ومش هنا فقط فى المحاضرات كمان لان حضرتك بتوصلنا المعلومه بطريقه بسيطه وسهله

osamaghuzlan

ما شاء الله

magdy11

ميمي مجدي فى 25 يناير 2011
sesonsaso

الدكتور ابراهيم الفقى اساسا علامه
وكل كلامه بيعجبنى جدا
شكرا على الكلام الجميل ده