تعليقاتى
احييك يا دكتورة هدى هكذا تكون الايجابية وربما هى احدى الخطوات للوصول الى حلمنا جميعا بهواء وماء وغذاء نظيف خالى من التلوث. احييك على ذلك كما يمكننا مساعدتك فى نشر مركبك باستخدامه وتجريبه على محاصيل السكر مرة اخرى تحياتى
موقع اجتماعية ممتازة وشكرآ
بــــــ الله الرحمن الرحيم ــسم
التــ الطيبة لكم ـحية
اتشرف ان اكون معكم وامد لكم بعض المعلومات و الاحداث عن الاسكندريه
واتمنى لكم دوام التوفيق م/ سلمى
انا طالبه فى الصف الثانى خدمه اجتماعيه بورسعيد واود ان اشكر الدكتور\محمد فاروق على هذا الموقع ومجهوده فى الموقع معانا والاستفاده منه وبجد اود اشكرك يا دكتور على هذا الموجوده ومش هنا فقط فى المحاضرات كمان لان حضرتك بتوصلنا المعلومه بطريقه بسيطه وسهله
ما شاء الله
الدكتور ابراهيم الفقى اساسا علامه
وكل كلامه بيعجبنى جدا
شكرا على الكلام الجميل ده




الف مليؤن مبروك لي كل ال الطويقي
مصطفي عبود الطويقي رجل اعمال