تعليقاتى

alsaber

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
============

مصر هى امنا وطاعة وحب الام بعد حب الله

وكل مصرى يكن لمصر أى ضغينه او عداء سوف يغضب عليه رب السماء

تشرفت جداً بتشريف حضرتك
دمتم بحفظ الله

الصابر الاسيوطى فى 2 فبراير 2011
alsaber

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
==========
تشريف حضرتك وقرائتكم لكلمات قلمى افضل من اية تصفيقات
دمتم بحفظ الله

الصابر الاسيوطى فى 2 فبراير 2011
gamalelkhatelarabie

الأعمال دى فعلا من انتاج عهدى وربنا يوفقك انت فعلا فنان وابن بلدى اللى كلها فنانين ومبدعين ربنا يوفقك لتمتعنا اكثر وعاوزين شغل اكثر ليتعرف الجميع على ابدعاتك يا فنان

gamalelkhatelarabie

ماشاء الله الأعمال ممتازة جدا وزوق راقى بالتوفيق ان شاء الله واتمنى لكم مزيد من الإزدهار والتقدم وألف مبروك يا سمسم

white-chicken

ابسط رد عما تقولين انه لا يوجد لدي الانسان ماهو اهم من صحته فلولا تلك الصحه ما قمنا بالعمل علي اكمل وجه فمثلا عند زيادة الصداع لا قدر الله الن يتوقف العمل نهائيا ؟؟؟؟!!!!!!!
مجرد تساؤل

pssssst

انا مثلك اخد دستناكس والمفروض انو حبوب علاج الهرمون تنظم الدورة مو تاخرها انشاله تكوني حملتي ردووووووووو

salma333

د/ نبيهة السلام عليكم
تمنيت أن أقرأ اول مقالة عن مظاهرات مصر من مقالاتك

soso11

الله يوفقك يادكتور

soso11

هذا الموقع جميل جدا وعلى الله التوفيق

spirtoflife

الصراحه اهم ما فى الوجود
والحوار لغه العصور
فتعالوا لنقيم حوار يتحدى القرون

gogo فى 27 يناير 2011 شارك بالرد 0 ردود