تعليقاتى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
==========
تشريف حضرتك وقرائتكم لكلمات قلمى افضل من اية تصفيقات
دمتم بحفظ الله
الأعمال دى فعلا من انتاج عهدى وربنا يوفقك انت فعلا فنان وابن بلدى اللى كلها فنانين ومبدعين ربنا يوفقك لتمتعنا اكثر وعاوزين شغل اكثر ليتعرف الجميع على ابدعاتك يا فنان
ماشاء الله الأعمال ممتازة جدا وزوق راقى بالتوفيق ان شاء الله واتمنى لكم مزيد من الإزدهار والتقدم وألف مبروك يا سمسم
ابسط رد عما تقولين انه لا يوجد لدي الانسان ماهو اهم من صحته فلولا تلك الصحه ما قمنا بالعمل علي اكمل وجه فمثلا عند زيادة الصداع لا قدر الله الن يتوقف العمل نهائيا ؟؟؟؟!!!!!!!
مجرد تساؤل
انا مثلك اخد دستناكس والمفروض انو حبوب علاج الهرمون تنظم الدورة مو تاخرها انشاله تكوني حملتي ردووووووووو
د/ نبيهة السلام عليكم
تمنيت أن أقرأ اول مقالة عن مظاهرات مصر من مقالاتك
الله يوفقك يادكتور
هذا الموقع جميل جدا وعلى الله التوفيق
الصراحه اهم ما فى الوجود
والحوار لغه العصور
فتعالوا لنقيم حوار يتحدى القرون





السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
============
مصر هى امنا وطاعة وحب الام بعد حب الله
وكل مصرى يكن لمصر أى ضغينه او عداء سوف يغضب عليه رب السماء
تشرفت جداً بتشريف حضرتك
دمتم بحفظ الله