تعليقاتى

islammatafy

هههههههههه ده الطبيعى عشان احنا فى مصر

islam matafy فى 3 فبراير 2011
alsaber

الفاضل زكريا الرطيل
==========

اسمح لى لى اخى الفاضل ان ابدى اعجابى الشديد لكلمات حضرتك
انت حقاُ شاعر متمكن فى السرد الجميل للكلمات
دمت موفق بحفظ الله

abdelrhmanbadr

النتيجة هتظهر امتى

DARKKNIGHT

شعر جميل جدا فيه أحاسيس ومشاعر فياضه به نبره حزن توضح إلي إحنا فيه كلنا من حزن وضيق بس أرجع وأقول الحمد لله علي كل حال وقدر الله وماشاء فعل

spirtoflife

ماذا بعد اجبنى

gogo فى 2 فبراير 2011 شارك بالرد 0 ردود
spirtoflife

هل تستحق مصر كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ

gogo فى 2 فبراير 2011 شارك بالرد 0 ردود
iglan11

اشكرك على هذا الموضوع في تربية الداجن

heba2011

اين مجهودى فى المدرسه

emy2011

احيك على قوة ارادتك اتمنى لكم التوفيق انا ايمان طلعت اعمل فى الشركه المصريه ايكات وحضرتك احد عملائنا الكرام فنحن ننتج لكم بريموكات باصنافه
وانا تحت امركم فى اى دعم فنى

DARKKNIGHT

مقطوعه شعريه جميله عبرت بجد عن ما يجوب في أنفسنا من مشاعر ضيق وحزن شديد علي ما جري لوطننا ولكن عسي أن تكرهوا شيئا وهو خير لكم والحمد لله علي كل حال ويارب بإسمك الأعظم إحفظ هذا الوطن من كل شر عاشت مصر بأبنائها آمنه حره وأبيه