تعليقاتى
الفاضل زكريا الرطيل
==========
اسمح لى لى اخى الفاضل ان ابدى اعجابى الشديد لكلمات حضرتك
انت حقاُ شاعر متمكن فى السرد الجميل للكلمات
دمت موفق بحفظ الله
النتيجة هتظهر امتى
شعر جميل جدا فيه أحاسيس ومشاعر فياضه به نبره حزن توضح إلي إحنا فيه كلنا من حزن وضيق بس أرجع وأقول الحمد لله علي كل حال وقدر الله وماشاء فعل
ماذا بعد اجبنى
هل تستحق مصر كل هذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
اشكرك على هذا الموضوع في تربية الداجن
اين مجهودى فى المدرسه
احيك على قوة ارادتك اتمنى لكم التوفيق انا ايمان طلعت اعمل فى الشركه المصريه ايكات وحضرتك احد عملائنا الكرام فنحن ننتج لكم بريموكات باصنافه
وانا تحت امركم فى اى دعم فنى
مقطوعه شعريه جميله عبرت بجد عن ما يجوب في أنفسنا من مشاعر ضيق وحزن شديد علي ما جري لوطننا ولكن عسي أن تكرهوا شيئا وهو خير لكم والحمد لله علي كل حال ويارب بإسمك الأعظم إحفظ هذا الوطن من كل شر عاشت مصر بأبنائها آمنه حره وأبيه



هههههههههه ده الطبيعى عشان احنا فى مصر