تعليقاتى
ممتاز
جميل جدا جدا وفيه كل حاجة احنا حاسين بيها حالياعلى ارضنا مصر *ارض الامان* ويارب نرجع زى الاول واحسن ان شاء الله
بارك الله فيك يا أستاذ محمد وأدعو الله أن يزيح الغمة عن مصرنا الحبيبة وأن تسطع شمس الحق مرة أخري وأن ينير قلوب وعقول المصريين وأن يعم الرخاء والعدل جميع أرجاء أرضنا الحبيبة مصر
هل مازال هاك كراسات شروط وماهو سعر المتر فى اكتوبر وما المساحات
رحمة الله عليك يا أغلى الناس ألف رحمة ونور تنزل عليك الله يرحمك
الشكر الجزيل لكنانه اولاين واتمنا لهذا الموقع الازدهار والتقدم ......... موقع مره متميز .....الله يوفقكم ويكتب لكم فى ميزان حسناتكم ..مشكورين
لم اتمكن من دخول الفيس بوك رجاء ان يتم النشر لهذا المقال في الفيس بصفحتي
مع الشكر
حقا العبره ليست بالعدد
بدعى ربنا ان مصر ترجع لامنها وامانها
وبجد انا مش عرفه اقول ايه على حكومه مصر
لانهم تخلوا عنا فى اوقات المحنه
وتركوا الشعب لقتل فيه من مجرمين
وينهب امواله من نصابين
ويتسببون فى ترويع المواطنين
بس بجد انا مش هقول حاجه غير
.حسبى الله ونعم الوكيل.
فى كل الى اتسبب من ترويع اطفالنا
وقتل شبابنا
واهانه رجالنا







يا جماعة مش كده محمد حسنى مبارك ده انسان له اخطاء وله ايجابيات مش كده