تعليقاتى
شكرا على هذة المعلومة
بارك الله لكم على هذة الاجوبة ونفع بها الامة التى للأسف لاتزال تقبع تحت عادات جاهلية باطلة ومقيتة تسلب فتياتنا براتها وطفولتها , اعاننا الله على هؤلاء الجهلاء الذين يدعون الى تشوية خلق الله , يلي سابين و شاتمين طيب انتو لو فكرتو شوية عند ختان الذكر لايتغير فية شيء لا بشكلة ولا بحجمة , بينما عند الاناث تغيير للخلقة وتشوية للشكل والحجم , وانا برأي الشخصي ان ختان الاناث اخترعوة بعدما حرم وأد البنات خوفا من العار والفضيحة فكرو بطر يقة اخرى ووجدوا هذة الطريق المنحرفة , وجزاكم الله خيرا
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
والله فعلا اللى بيحصل فى بلدنا دا مهزله كبيره جداااااااااااااااااااااااااا
بلدنا دى غاليه علينا يا رب يعدى الازمه دى على خيييييير
ربنا يستر
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
امــــــــــــــــيــــــــــــن
بسم الله ما شاء الله
ده اكيد ابن حضرتك
جميله اوى الا فكار دى
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ههههههههههه ان كيدهن عظيم اعوز بالله من خبث الستات
خافوا بقا يا رجاله ههههههههههه
قصه جميله يا سمر
بجد مواضيع حضرتك جميله
وهادفه
لك كل الشكر على هذه المواضيع
والى الامام دائما



شكرا أ . سمر الشريف علي المتابعه
وفقكي الله ورعاكي
تحياتي لكي من الاعماق