تعليقاتى

DARKKNIGHT

وأنتم بالصحه والسلامه يارب شكرا علي تهنئتكم الغاليه علينا ويارب يفرج عننا كلنا الكرب ويفك الغمه ويعيد لنا الأمان والفرح من تاني يارب العالمين

Darkknight(Mk) فى 7 فبراير 2011
crezygirl89

جميل جدا

SAMHSAMIR

ما هو الحل لهذه المشكله

SAMHSAMIR

اهلا ومرحبا بكم انا عندى مشكله فى زراعه الثوم والبصل +الاصابات \1 اصابة الثوم وهو يوجد فى قلب العنك حشرات صغيره والورق مصفر شبه يابس وهكذا البصل نفس المرض ويوجد دوده خضراء فى التربه ارجو من سيادتكم ان توصفولى علاج لهذه الاضرار من العلم من انى اول سنه ليه فى زراعة الثوم والبصل فارجو منكم المساعده ولكم منى جزيل الشكر .

alsummera

كل سنة وهى طيبة وبصحة وسلامة

salsabel a فى 7 فبراير 2011 شارك بالرد 1 ردود
sesonsaso

السلام عليكم
كلامك جميل واناشيد لمصر العظيمه
ويارب الازمه دى تعدى على خير ومصر ترجع لامنها
اسلمى يا مصر

sesonsaso

وحضرتك مين يالى مش عايش الدور خالص
انا عايشه فى مصر
بس بخاف عليها مش اكتر
لان التخريب فيها هيضيعها
شكرا على متبعتك لمواضيعى.

ساره ابو الفتوح فى 7 فبراير 2011
sesonsaso

وجزاك كل خير
وشكرا على متابعتك لمواضيعى المتواضعه

ساره ابو الفتوح فى 7 فبراير 2011
kotler

شكرا لكم تم النشر على الفيس بوك

arshadessam

احدث وافضل برنامج لادارة مزارع الارانب
بجد ياجماعه البرنامج دا ممتاز ويستحق التقدير والاهتمام لمعرفة مميزات البرنامج وتحميله ادخل علي الرابط دا
sites.google.com/site/alaseelrabbit