تعليقاتى

makemehappy

ماشاء الله محروسة لاهلها هالحلووووووووووووة

WoundedSoul

ارجو منك ايها القارئ ان تضيف انتقاضاتك هنا

alsaber

اللى ميحبش مصر يبقى خاين لمصر

شكرا لحضرتك
دمتم بحفظ الله

الصابر الاسيوطى فى 7 فبراير 2011
alsaber

الفاضل / الفاضله

اشكرك جدا لان كلمات حضرت الهمتنى بكتابة موضوع هيكون اسمه .. مين السبب ..

اشكرك جداً
دمتم بحفظ الله

الصابر الاسيوطى فى 7 فبراير 2011
eseses20

التماس
الى السيدة وزيرة القوة العاملة
تحية طيبة وبعد ،،،
تم عمل اعتصام واليوم الاول يوم 7 فبرير 2011 وذلك نظراً الى عدم الاهتمام بزيادة الرواتب بما يتناسب مع غلاء المعيشة رغم التحدث اكثر من مرة الى السيد المدير عام المصنع ورغم ذلك لم نتمكن من الزيادة المطلوبة حتى انة اثناء انتظار الزيادة المتوقعة فى اول السنة تم زيادة بعض الملاحظين وقليل القليل من الفنين والبعض لم يزيد هذا وقد تم الاعتصام ومن اليوم الاول ورغم ذلك المصنع يعمل ولا يتأثر من الاعتصام هذا ولسيادتكم جزيل الشكر ارجو من سيادتكم التدخل فى هذا الموضوع حيث ان الامور فى الشركة بها تجاهل كثير منهم ارجو الاهتمام فى ظل هذة الظروف الصعبة التى نعيش بها .
مقدمة لسيادتكم
عمال الشركة المصرية لمنتجات الحديد والصلب
السويس

eseses20 فى 7 فبراير 2011 شارك بالرد 1 ردود
alsaber

الاجمل من كلماتى هو تشريفكم المنير
دمتم بحفظ الله

الصابر الاسيوطى فى 7 فبراير 2011
yosiry

فين يا جماعه الاسماء كل ما ادخوا علي الاسماء معرفش مين علي مين ممكن

yosiry

داه انا وصيلت بلعافيه علشان اعرف اكتب اليكم ممكن نشترك

yosiry

ممكن سوال ليه انتم قفلين علي انفسكم ممكن شويه او انشاء شات علشان نعرف نتكلم

deyaaeldeen

اشكرك اخي العزيز ونتمي مستقبل افضل لمصرتا الحبيبة