تعليقاتى
المشكلة اللى عندك أنا أكتر واحد بيعانى منها , بس أنا بحاول أتخطاها باستغلال وقت الفراغ فى أى حاجة مفيدة ترضى ربنا وتنفعنى فى الدنيا والأخرة , وعندى إيمان تماما بإنه لا يوجد شىء إسمه مستحيل , ما دام غيرى قدر ينجح ويحقق هدف بإرادة قوية فى مجال أنا عايزه أنا لازم يكون ليا طموح أكون أحسن منه كمان بالصبر والأخد بالأسباب والتوكل على الله , وللحديث بقية إن شاء الله ؛؛؛
مصر ان شاء الله من يوم 25 يناير الى الأمام
بجد مرسي اوى على موضوعاتك اللى بجدحساهاانها عشانى المهم ان ممكن الواحديكون بيمتلك مواهب كتيروجميله وبيتمنايلاقي حديسمعلوا ويحس بيه ويشجعوابس بتكون كارسه انك تلاقي الاستهانه باصدق الاشياءعندك وسعتها بتحس انك عايش وحيدوانك ماليكش اى لازمه انك عايش وكل موهبه كانت فيك هتندفن في بيرغويط هيبقي صعب انك توصلوا بعد كده ده لو حدفكرانويدورعليها بعد كده...ومرسي واسفه انى طولت في الرد
شكرا لك سيدتى على كلامك الطيب ...لكنى أعتقد أنك نسيت أهم طلب يجب أن توجيه إلى السيد الرئيس بعد كل هذه الشكوى
الطلب المهم جدا سيدتى بعد 330 شهيد وأكثر من 3000 جريح
( إرحل أيها الرئيس )
What made fraud and bullying and demonstrations supporting only ruin and destruction
I am God and to Him we return
اقبل ماكتب تعليقي احب اشكرحضرتك على الموضوع لانوا فعلا حقيقي وده اللى بيحصل معايا بكل حرف فيه ودى مشكلتى وحاولت كتير ومش عرفه دايما ساكته وخجوله جدا لدرجة انى بقيت اخاف اقول اى كلمه وافضل افكر فيها لدرجة انى بقيت بفكر في اقل الاشياءوممكن مانمش بالايام من كتر التفكيروتعبت اوى بجد

