تعليقاتى
وجاء التنحى عن بعد , فألف مبروك لكل المصريين
اتمني من الله معالي الوزيرة تحقيق مطالب كتير من شباب مصر وتكوني املهم في مستقبل افضل بازن الله اما عن نفسي انا ليسانس اداب قسم فلسفة اتخرجت دفعة 2007 بتقدير جيد مرتفع جامعة المنصورة وحاليا بحضر ماجستير في الفلسفة وكل مااقدم علي فرصة عمل ياخدوا الورق بتاعي ومش يعملو لي حاجة ارجوا حضرتك المساعدة في ايجاد فرصة عمل ليا لاني فعلا محتاجها واسفة علي الاطالة اتركك في رعاية الله
بدواي\المنصورة \دقهلية
شيماء رجب عبد المجيد
حسبى الله ونعم الوكيل
فى كل من هو مهمل
فى شعبه وعمله
حسبى الله ونعم الوكيل
فى كل من تسبب فى الجرحى والقتل
حسبى الله ونعم الوكيل
اولا_عمرسليمان.
ثانيا_عمرو موسى.
ثالثا_د/ احمد زويل.
والباقى على الهامش
لايصلحون للرئاسه
سواء كان البرادعى بتاع الخمور والوسكى
او ايمن نور رد السجون احنا مش نقصين ارقف
لا يمكن يتنحى لإن ده عنده عزة نفس وكبرياء من الصعب تنكسر وهيذل الشعب المصري على قرار التنحي ده ومتوقعة انه مش هيتنحى ابدااااااا ابدااا على شكله قدام العالم .. لكن عن نفسنا مش عايزنه خلاص رصيدك خلص يا مبااارك ومبقاش ليك مكان بين المصريين اللي ضيعت حقم في 30 سنة هتقعد ليهبقى الفترة دي هترجع الحق لاصحابه ولا هتعمل ايه ؟؟؟؟
كلامك صحيح يا أ.أمنية وعلينا ان نحكم عقلنا قبل كل شيء خاصة بعد هذا الخطاب ، علينا ان نتوخى الحذر في كل خطوة نحذوا إليها لأنها في مصلحة بلدنا وأي خطا سيصدر من شباب الثورة سيضيع كل ما اكتسبناه من وراء هذه الثورة وتتضيع المطالب التي حصلنا عليها ، فعلينا ان نتمهل في اتخاذ اي خطوة نقبل عليها لأن أصبح الأن همنا الشاغل هو استقرار مصر ليس إلا ، وإذا تهورنا في اي فعل ما سنخسر كل شيء حصلناه عليه ونرجع إلى نقطة الصفر من جديد وكأننا لم نفعل شيء ، فأرجوا من شباب التحرير وجميع المحافظات ان يتمهلوا في اتخاذ قراراتهم لإنها مصيرهم في تحديد مستقبل مصر ويجب أن يرلاحظوا أن كل أعين دول العالم علينا وخاصة أمريكا وإسرائيل وعلينا أن نتخذ القرار السليم الذي لا يضيع حقوقنا بل ويضيع مصر قبل كل شيء وأتمنى من الله عز وجل أن يحفظ مصر بلدنا الغالية من كل شر ومن أعدائها .
قصيده رائعه
كل الشكر والتقدير لك





الاسم ماجده حسين زيدان
المؤهل حاصله على دبلوم المعاهد الفنيه التجارية
سنة التخرج 1993
التقدير جيد مرتفع
الوظيفة المطلوبة العمل فى اى وزارة حكومية