تعليقاتى
جميله اوى يا دكتور
29 يوليو 2011
شارك بالرد
0 ردود
ازيك يادكتور محمد كل رمضان وحضرتك بخير ممكن اعرف نتيجة دبلوم الدراسات العليا الفرقة التانية امتى لان مختاجين الشهادة جدا ومعطلة عليها
يارب يبارك قيك
29 يوليو 2011
شارك بالرد
3 ردود


انا عرفة.