تعليقاتى

yazan202

اخي الدكتور سفيان انا اسكن الضفة الغربية في مدينة طولكرم واقوم بتربية الارانب ولقد اصيبت بالمرض النزفي الفيروسي ولكن للاسف لا اجد اللقاح هنا في الضفة واستشرت اكثر من دكتور منهم من عرف المرض ومنهم من لم يعرفه الا ان اللقاح غير موجود هنا وانو بس بمصر موجود هون بالضفة مفش منو اجو المساعدة ادا موجود له بديل حد علمك بقدر استعملو:.... مشكور للمعلومات القيمة

islammatafy

كل سنة وحضرتك طيبة يارب وبصحة ومليون سلامة

islammatafy

كل سنة وانتى طيبة وبصحة وميلووووووووووووووووووون سلامة تسلم ايداك على الكلام الجميل ده

islammatafy

كل سنة وانتى طيبة وبصحة وميلووووووووووووووووووون سلامة تسلم ايداك على الكلام الجميل ده

A2A2014

ههههههههههههه ههههههههههههههه
قال شاعرة قال ....... !!! دى بنبه الرغاية
دة زمان اخينا ده هيحرم يعاكس تانى

sesonsaso

وحضرتك طيب.

تقبل الله منا ومنك.

ساره ابو الفتوح فى 1 أغسطس 2011
sesonsaso

اعادة الله عليكى باخير والبركات.

ساره ابو الفتوح فى 1 أغسطس 2011
sesonsaso

وحضرتك طيب.

تقبل الله منا ومنك.

ساره ابو الفتوح فى 1 أغسطس 2011
ansaar2011

السيد نبيل عبدالله السلام عليكم
اخي الحبيب شكرا جزيلا لكم على بالغ احترامكم وحسن ظنكم وكريم اخلاقكم .. الامر فيه من التفصيلات ما لا يحتمل هذا العرض
بارك الله فيكم وجعلكم قرة عين
عصام الخزرجي الانصاري