تعليقاتى
كل سنة وحضرتك طيبة يارب وبصحة ومليون سلامة
2 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود
كل سنة وانتى طيبة وبصحة وميلووووووووووووووووووون سلامة تسلم ايداك على الكلام الجميل ده
2 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
كل سنة وانتى طيبة وبصحة وميلووووووووووووووووووون سلامة تسلم ايداك على الكلام الجميل ده
2 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
ههههههههههههه ههههههههههههههه
قال شاعرة قال ....... !!! دى بنبه الرغاية
دة زمان اخينا ده هيحرم يعاكس تانى
2 أغسطس 2011
شارك بالرد
1 ردود
1 أغسطس 2011
شارك بالرد
0 ردود




اخي الدكتور سفيان انا اسكن الضفة الغربية في مدينة طولكرم واقوم بتربية الارانب ولقد اصيبت بالمرض النزفي الفيروسي ولكن للاسف لا اجد اللقاح هنا في الضفة واستشرت اكثر من دكتور منهم من عرف المرض ومنهم من لم يعرفه الا ان اللقاح غير موجود هنا وانو بس بمصر موجود هون بالضفة مفش منو اجو المساعدة ادا موجود له بديل حد علمك بقدر استعملو:.... مشكور للمعلومات القيمة